14. Evan's 2nd round

854 93 35
                                    


Evan's POV

Είχε περάσει αρκετή ώρα από τότε που έφυγε η Εμμα. Άρχισα να ανησυχώ. Είπα στα παιδιά πως θα ήταν καλύτερο να πάμε όλοι κάτω στο υπόγειο να δούμε τι συμβαίνει. Κατέβηκαμε και οι 4 τα σκαλιά και η πόρτα του υπόγειου ήταν ανοιχτή με τα φώτα κλειστά. Μπαίνουμε μέσα. Μπορούσα να διακρίνω το πτώμα της Τζένιφερ. Γυρνάω λίγο το κεφάλι μου προς τα δεξιά και βλέπω την Εμμα σοριασμενη στο πάτωμα με αίματα να την περικυκλωνουν. Ο Τζαστιν κλασικά λυποθυμησε και η Αριανα τον σφαλιάρησε για να σηκωθεί.

Χαρι: Μάλιστα.....

Εβαν: Παιδιά δεν γίνεται. Δεν πάει άλλο. Μπήκαμε σε αυτό το σπίτι 6 και είμαστε 4 τώρα. Τι θα κάνουμε? Έλεγα καθώς έβγαινα από το υπόγειο και πήγαινα στο σαλόνι.

Αριανα: Κάτι θα σκεφτούμε.....

Ήταν σειρά μου για τα ζάρια. Αλλά πριν τα ρίξω το πιόνι πήγε 2 θέσεις πίσω. Τα ρίχνω. Ο αριθμός μου ήταν το 3.....Προχωράω το πιόνια 3 βήματα μπροστά. Απλώνω το χέρι μου και διαβάζω την κάρτα..
_______________________________________

Καλως ηρθατε στον δεύτερο γύρο..... Ο δεύτερος γύρος θα έχει πιο δύσκολες δοκιμασίες με μικρότερα βραβεία. Εβαν αυτός ο γύρος είναι πολύ περίπλοκος. Θα συνεργαστείτε όλοι μαζί αλλά αν κάνετε κάτι λάθος εσύ θα πάθεις κακό. Οπότε όλα εξαρτώνται από την παρέα σου και από το πόσο τους εμπιστεύεσαι. Σε αυτόν τον γύρο δεν πρέπει να πιστέψετε τίποτα. Θα συμβούν πράγματα που θα σας μπλεξουν το μυαλό και θα σας κάνουν να αναρωτιέστε. Μην πιστέψετε τίποτα. Η μάλλον μην πιστέψετε σχεδόν τίποτα. Υπάρχουν κρυμμένες παγίδες παντού. Προσέξτε τα βήματα σας. Καλή επιτυχία!
_______________________________________

Τζαστιν- Αχχχ τι ωραία καλέ!

Αριανα- Λοιπόν σκαστε όλοι αφού αυτό λέει αυτό θα κάνουμε.

Χαρι- Ναι αλλά θυμάστε τι λέει. Δεν πρέπει να πιστέψουμε τίποτα και να προσέχουμε τι κάνουμε αλλιώς ο Εβαν  θα........

Εβαν- Παιδιά δεν πρόκειται να πάθω τίποτα. Τίποτα εφόσον είστε όλοι σας προσεκτικοί και δεν κάνετε καμία βλακεια..Λέω και γερνω προς τον Τζαστιν.

Τζαστιν- Εμμ γιατί κοιτάς εμένα?

Εβαν- Τίποτα μωρε απλα είχα καιρό να σε δω...

ΚΛΙΚ ΚΛΙΚ

Χάρι- Τι ήταν αυτό?

Αριανα- Εμ το παιχνίδι?

ΜΠΑΜΜ

Τζαστιν- Παιδιά βλέπω ένα φως στον ορίζοντα..

Χαρι- Αριανα βαρα τον λίγο...

GAME NIGHT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora