52

71 8 48
                                    

10 onmogelijke dilemma's!!!!!

1. 1 keer Russische roulette spelen of je huidige vriend nooit meer zien? Waarom kies je daarvoor?

2. Er ontstaat een elektrische schok als je iemand kust of je moet altijd op een vochtige matras slapen? Waarom kies je daarvoor?

3. 5 km/h kunnen vliegen of 100 km/h kunnen rennen? Waarom kies je daarvoor?

4. Je bilnaad loopt tot je nek of je poetst elke dag je tanden met filet Americain? Waarom kies je daarvoor?

5. Je woont op de 94e verdieping van een flat zonder lift of al je digitale communicatie moet vanaf vandaag via handgeschreven brief? Waarom kies je daarvoor?

6. Je moet altijd ovenwanten aan of je maag maximaal maar 100 woorden per dag zeggen? Waarom kies je daarvoor? 

7. Niemand lacht ooit om wat je zegt of je moet altijd lachen als je iemand ziet huilen? Waarom kies je daarvoor?

8. Voor de rest van je leven in de Efteling werken of je eten wordt altijd voorgekauwd door iemand anders voordat jij het mag eten? Waarom kies je daarvoor?

9. Alles wat je zegt wordt in het Duits nagesynchroniseerd of je wordt op straat altijd door een draaiorgel achtervolgd? Waarom kies je daarvoor? 

10. Een keer per maand verdwijnt onverwacht al je kleding of je hebt altijd de hik als je wakker bent? Waarom kies je daarvoor?

Wat te doen als je je verveelt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu