61-AUTO

66 8 3
                                    

"Ja heel leuk hoor Riskie, al die tips over wat je kan doen als je je verveelt, maar die dingen kan je helemaal niet in de auto doen."

Ja ik snap dat je je dat afvraagt en daarom hier een gloednieuw hoofdstuk over wat je kan doen als je je in de auto verveelt!!

Als je in de auto zit en je moet een hele lang rit maken naar bijvoorbeeld Frankrijk, dan heb ik hier wat tips voor je!!! Leuk hé?!

1. Je kan het nummerborden spel doen!! Je hebt verschillende varianten!!

1.1 Alle deelnemers kiezen een nummer en vervolgens is het goed opletten hoe vaak dit nummer op het nummerbord van voorbijrazende auto's voorkomt. Wie het eerst bij de 10 is, heeft gewonnen!!!

1.2 Je kiest een auto en kijkt goed naar het nummerbord, vooral naar de letters en dan maak je met elke letter een woord totdat je een zin hebt! Bijvoorbeeld WI-EG-78 is Wattpad is echt geweldig!!! Dan heb je 1 punt! Deze kan je ook met vieze woorden en met scheldwoorden doen! Het is het leukst als er heel veel mensen meedoen!

2. Je kan 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en de kleur is... spelen!

3. Je kan op wattpad gaan lezen/schrijven

4. Je kan gaan slapen! Welterusten

5. Je kan reisspelletjes meenemen en die in de auto spelen!

6. Je kan de radio heel hard zetten en gaan meezingen!

7. Je kan gaan tekenen! Houd er dan wel rekening mee dat je een heel hobbelige tekening krijgt!

8. Je kan alle snoepjes opeten die je hebt meegenomen!

9. Je kan naar iedereen gaan zwaaien als je langs ze rijdt!

10. Je kan uit het raam gaan staren!

Wat te doen als je je verveelt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu