CARRIE'NIN AŞKI ♡

161 5 2
                                    

- Öncelikle selam bu ilk hikayem olduğu için biraz acemiyim. Ama ilerledikçe ıyi işler çıkaracağıma eminim İYİ OKUMALAR :) -

      Londra'da  güneşli bir sabah.Telefonumun alarmiyla uyandım . Yeni bir güne MERHABA..

Mutfaktan güzel kokular geliyordu. Tom yine dokturmus olmalı. Yüzümü yıkayıp aşağı indim.

"Günaydın Tom "

" Günaydın tatlım"

"Masa harika gözüküyor"

"Evet ama oturmadan önce Dorrit'i uyandirmalisin"

"Pekala"

Dorrit'in odasına girmek savaş alanına girmek gibi  Dağınık ve karanlık..

Kapıyı çalıp içeri girdim.

"Dorrit hadi uyan kahvaltı yapıyoruz."

"Bu kadar erken kalkmanizdaki amaç ne ? "

"Saat 10:30 Dorrit. Hadi mırıldanmada kalk."

"Tamam 5 dakikaya geliyorum "

"Bekliyoruz"

Aşağı indim ve masaya oturup atistirmaya başladım.

Tom:" Dorrit'te gelsin sizinle bişey konusucam"

"Ne hakkında"

"Birazdan öğrenirsin"

Dorrit'te gelip masaya oturdu.

"Dorrit'te geldiğine göre başlayabilirim"

Dorrit:"Neye başlıyoruz anlamadim."

"Evet dinliyoruz baba"

"Dün gece bir iş teklifi aldım büyük bir firmadan"

"E bu harika "

"Evet orası öyle. Ama firma New York'ta"

"Nasıl yani New Yorka tasinmamiz gerektiginimi söylüyorsun?"

"Kesin bi cevap vermedim. Ama kabul etmem mantıklı karar. Burdaki ış pek sağlam değil. Oraya gidersek durumumuz daha ıyi olucak."

Dorrit:"Ben hicbiyere gitmiyorum"

"Yapma Dorrit hepimiz için en iyisi bu."

"Burdaki ortami bırakıp gidemem "

"Dorrit haklı baba. Burda onca arkadaşımızı bırakıp gidemeyiz."

"Kızlar böyle yapmayın. Tatillerde geliriz yine . Maddi durumumuz iyice kötüye gidiyo.Bu fırsatı kaçıramam lütfen benide anlayın."

"Tamam  akşam bu konuyu iyice konuşuruz . Şimdi benim gitmem gerek okula geç kalıyorum."

Üstümü giymek için yukarı çıktım. Telefonumun ekranına baktığımda 1 mesaj vardı ;

ALLISON : "Beni almaya gelicekmisin yoksa ben gidiyimmi?"

Cevap yaz: "Ben biraz geç kalicam sen git"

ALLISON:" Tamam tatlim okulda görüşürüz :* "

Telefonu yatağa atıp kıyafet seçmek için dolabı açtım. O kadar çok kıyafet varki hangisini giyicegime karar veremedim. En sonunda pembe pantolonun üstüne turkuaz bluzumu giydim altında beyza supergalarimi.

Çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim. Tom'un suratı asikti. Onu böyle görmeye alışık değildim . Yanina gidip sarıldım ve kulağına : "Üzülme herşey çok güzel olucak " diyip evden çıktım.

Okula gitmek istemiyodum . Yürüyerek sahile gittim. Kayalıklara oturup MP3'ümü çıkardım . Tam denizin güzelliğine dalmışken omzumda bir el hissettim......

İLK BÖLÜM OLDUĞU IÇIN BIRAZ KISA YAPTİM . ŞIMDILIK YENI BÖLÜM IÇIN 3 VOTES BEKLIYORUM :** ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CARRIE'NIN AŞKI ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin