DİSİPLİN,DİSİPLİN,DİSİPLİN hayatımın tam anlamıyla 1.altin kelimesi.Evet ben benim hayatımın her zaman DİSİPLİNE maruz kalmış Ana karakteriyim.Boyle masallara konu olacak türden bir yaşantım yok zaten pek'de olmasını istememişimdir yani evet ben çok iyi bir hayatınin olmasını isteyen kızlardan değilim.Yillardir oturduğum aynı mahalle,binalar,marketler,komşular,arkadaşlıklar,çocuklar hepsi aynıydi henüz bir değişim olduğunu zannetmiyorum.Hayatimi kısaca ozetlicek olursak 2.altin kelimemiz SIRADAN evet sıradan kelimesinden ne kadar nefret etsem de sıradan bir kızdım işte yani masallara konu olunmicak bir sıradanlıktan.Ama benimde herkesde olduğu gibi yapacak birçok hayallerim var.Ahh kimin olmazki? hayallerinden bahsetcek olursam hayallerimin yarısından çoğu "PEMBEDİR".yani şimdilik 3.altin kelimeyi vveriyim yoksa ne siz kurtulursunuz nede Ben.Size bir sır vermenin vakti gelmişti veee "BEN AŞİGİM!!" evet ben okuduğum her kitapta ,izlediğim her filmde ana karakterlere aşık olan bir kızim .Bu biraz şaçma gelsede adı üstünde SIR . Bu zamana kadar hiç aşık olduğumu düşünmüyorum. Tabikide hoslanmisligim vardır .Belki de şu anda içinden neden bu kadar sıradansın diyorsundur. evet madem öğrenmek istiyorsun kısaca anlatıyım.
BEN YAGMUR AKDAG NORMAL BİR AİLENİN EN BÜYÜK KIZIYIM VEDE BENDEN 2YAŞ KÜÇÜK BİR KIZ KARDEŞİM VAR .ANNEM DİGER KİŞİLERİN ANNESİNE KIYASLA DİSİPLİN BİR KADIN "ORAYA GİTME ,BURAYA GİTME BU SAATTE DE EVDE OL AKŞAMA KALMA!"GİBİLERİNDEN.
Bence ben çok konuştum evet çok konuşkan bir kızımdır ama bu kadarda değil neyse bügünlük sana içimi döktüğüm yeter SEE YOU!
06.07.2017
16.16
"Yağmur akdag".Arkadaşlar eğer 1.bolumu okuyup devam etmemi isterseniz 2.bolumude yayinlicam .Merak etmeyin Günlük biçiminde yazılan bir kitap olmuyacak.
💕💕
Kitap kapagi-FidanMemmedovaa💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIYAHIN EN KIRICI TONU
Chick-Lit"SEN BENİM İSTEDİĞİM SİYAH DEGİLDE SİYAHIN EN KIRICI TONUSUN "