Part 1 (bemutatkozás)

12 2 0
                                    

Heloka csibéim. Na itt az első rész. Jó olvasást.

Pusza Sacesz



Hogy ki vagyok én? Jó kérdés. Engedd, hogy meséljek kicsit magamról. Szóval Soraya Domínguez vagyok spanyol lány. Barcelona-ban nőttem fel. Kaliforniában élek jelenleg. És, hogy hogy kerülök oda? Kérlek szépen nagyon egyszerű. Világ életemben szerettem történeteket kitalálni és írni. Bár nem voltam kitűnő sem irodalomból sem pedig nyelvtanból, mégis szenvedélyem volt a story-k kitalálása, csűrése és csavarása. Ezért is jelentkeztem 16 évesen egy tanfolyamra, amit itt tartanak Kaliforniában. Immáron 3 éve élek itt, és elmondhatom, hogy rengeteget jelent, hogy két nyelven beszélek, ugye angolul és spanyolul. Viszont még nem vagyok író. Jelenleg fiatal vagyok, tele álmokkal és lehetőségekkel. Talán egyetemre megyek talán nem, de az írás mindig ott marad nekem "B" tervnek. Napjaimat azzal tengetem, hogy koncertekre járok VIP jeggyel és koncert után mini interjút készítek az adott előadóval, amelyet később, otthon egy meleg tea és pokróc kíséretében a netes blogomra töltöm fel, melynek elég nagy az érdeklődöttsége.

De, hogy ne maradjon ki az általános jellemzésem sem, leírom milyen is vagyok. Alacsony vagyok. Emellett nagyon sötét a szemem és hajam is ilyen színű. Inkább átlagos kinézetem van és nem is nagyon szoktam feltűnősködni. De azért elég nagy szám van ha kell, és megvédem magam valamint jó humorú és kissé piszkos fantáziájú vagyok. Ebből kifolyólag elég nehéz zavarba is hozni.

Na ennyit belőlem. Családom nem tartott velem Amerikába, hiszen elég befolyásos személyek odahaza. Viszont anya és apa már húsz éve boldog házasságban élnek és három gyerekük van. A bátyám Sergio a legidősebb, ő már 26 éves és családja van. A felesége Esmeralda és a lányuk Ana. Aztán jövök én a sorba a magam 19 évével. Majd végül az öcsém Marc, ő 17 éves és igazi nőcsábász. Bár az ő korában mit is várunk egy fiútól? Hát nem azt, hogy otthon ül és tanul.


Old Magcon and meWhere stories live. Discover now