2.Sousedi

144 9 0
                                    

Už bylo konečně ráno. Vojta mě vzbudil, prý mám vzkaz . Myslela jsem si, že si dělá srandu, ale v kuchyni byl vzkaz: Stěhováci přijedou ve 12:00.
Tady máš adresu (vymyslete si) ber to jako dárek k narozeninám.
Ahoj ;-)
PS:Nemáš zač.
Byl to vzkaz od taťky. Vojta šel dělat i mně snídani.
J:Chceš pomoct?
V:Já to zvládnu.
J:Dobře a nemáš jít dneska do školy?
V:Jo
Řekl otráveně a pak mi nabídl tousty, vzala jsem si.
J:Děkuji
V:Nemáš zač
Byl ti to nejlepší bracha, stalo se i, že jsme se hádali, ale to bylo dávno. Oba jsme jedli.
J:Zvládneš to ty dva dny sám?
V:No pokud nepodpálím barák tak jo.
Byl na cestě odchodu, ale já ho zastavila.
J:Vážně to tady zvládneš?
Měla jsem strach o něj.
V:Jo neboj
Objala jsem ho na rozloučenou.
J:Budeš mi chyběl
V:Ty mně taky
J:Tak ahoj
V:Ahoj, úží si to tam.
J:Díky
Největší sranda bylo, že si zapomněl klíče tak jsem za ním sprintem běžela.
J:Počkej zapomněl sis klíče
V:Díky tak čau
J:Co chceš na oběd?
V:Třeba svíčkovou.
J:Ok, tak já už půjdu.
Oba jsme se rozločili a šla domů.
Musela jsem nakoupit abych mohla uvařit svíčkovou. Bylo už devět a já stíhala. Na oběd jsem si taky dala svíčkovou. Brácha končí 11:30 takže pohoda. Musím ty stěhováky stihnout, do Třebíče mi to má trvat 2h a pár minut. Jdu si sbalit oblečení do tašky (nemám toho hodně takže budu muset nakupovat:-D ) a jako poslední dát výpověď v Brněnské pekárně. Nebylo to tak těžké,později jsem napsala brachovi vzkaz, že tam má to jídlo. Vzala jsem si svoji mikinu.

Černá je má nejoblíbenější barva, takže mám většinou černé  a šedé oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Černá je má nejoblíbenější barva, takže mám většinou černé  a šedé oblečení. Šla jsem už do auta klíče, mobil všechno mám. jedu! zařvala jsem radosti. Jsem se lekla, že mi dojde benzín, ale zvládla jsem to. Podle adresy by můj domek měl stát přímo tady. Wow! je boží!. Stěhováci přišli jako na zavolanou, pomohli mi s těžkými věcmi. Jakmile to dokončili jsem jim zaplatila a oni odjeli, zatímco já si prohlížela svůj nový dům. Mám velkou koupelnu se sprchovým koutem, luxus zrcadlo a záchod. Nejvíce mi na té koupelně líbily ty kachličky (světle modré). Potom jsem šla do obyvaku. Pak do kuchyně konečně mám míčku (bonus) a nakonec jsem šla poschodech nahoru byl tam pokoj tam jsem si lehla. Jak půjdu do obchodu tak si koupím oblečení, povlečení a jídlo, ale to až potom jídlo si koupím taky později, protože je teď čas se seznámit se sousedy. Ležela jsem na posteli než mě vyrušil zvonek tak jsem běžela ke dveřím a stali tam sousedi. To je lepší vítačka,kterou jsem zažila. Sousedi byli skvělí, přinesli mi jídlo,takže nemusím do obchodu. Skamarádila jsem se s jednou sousedkou Market. Je blond se zelenýma očima a je dobře opálená, prý často na dovolenou(bohatý manžel). Pak všichni museli jít skoro tři hodiny jsme kecali takže to dopadlo skvělé, myslím, že jsem zapadla. Šla jsem na balkón na čerstvý vzduch už mi zbývá jen ta zahrada. Mám pocit, že slyším zvonek tak běžím ke dveřím.
Každá kapitola bude vycházet jednou za den a nebo dvě. Záleží jak se mi bude chtít psát :-) a to je ta vše tak zatím ;-)

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat