Pavel řekl, že mě chce někam vzít, původně mi navrhoval Matějskou, ale pak si ti z nějakého důvodu rozmyslel a já se rozhodla, že mu ukážu svůj dům.
P:Máš to tu pěkné.
J:Děkuji, nechceš něco k pití?
P:Možná trochu vody.
J:Dobře
Podala jsem mu sklenku vody.
P:Díky
J:Co budeme teď dělat?
P:No mám jeden nápad
Vytáhl z kapsy lístky do kina
J:Jé, děkuji
Objala jsem ho až teď mi to došlo.
J:Promiň
P:Nemusíš se omlouvat.
J:Zajdem na oběd?
P:Jo tak jdeme
Šli jsme vedle sebe.
Oba jsme byli v nějakém fastfoodu dala jsem si hranolky s Pajou já měla Tatarku, on kečup.
P:Smícháme to dohromady?
J:Jo
Bylo to ještě lepší, pak jsme odpoledne šli do kina.Pohled Pavla
Vybral jsem komedii, protože se mi nejvíce líbí, když se směje. A horory prý moc nemusí tak jsme se dívali. Film se nám líbil jak jsme vyšli tak jsem si vzpomněl jak dlouho nebudu streamovat, ale rozhodl jsem se, že to bude týden bez streamu.
J:Já zajdu ještě do obchodu.
T:Ne já klidně zajdu,co potřebuješ koupit?
J:Nějaké brambůrky na večer.
T:Tak já zajdu.
J:Dobře, ale jdu s tebou
T:Ok
Šli jsme oba pro čipsy.
J:Můžeš vzít zmrzku
T:Další Carte D'or?
J:Třeba, kterou příchuť by jsi chtěla?
T:Prosím nemusíš jí kupovat, vím jak je drahá.
J:Myslím, že mám peněz dost a jedna zmrka mě nezbankrotuje.
T:Tak jo hned jsem zpátky.
Došlo mi, že zmrzka, kterou jsme snědli byla od Míši.
Z přemýšlení mě přerušila Terka, která zmateně kouká, chtěl jsem se jí zeptat, ale u pokladny by to bylo divné.
Pohled Terky
Když jsem šla pro zmrzku tak jsem zahlédla dva kluky a měli stejné triko(mám to na sobě).
(K-Kluci, J-Já)
K:Taky jsi fanoušek Herdyna.
J:To jste si asi spletli, tohle je logo PWS.
K:Nespletli, je to znak PWS, ale je to zároveň logo Herdyna.
J:To je jen náhoda.
K:Herdyn je kapitán týmu PWS.
Děsilo mě, že mluvili naraz.
J:Aha tak už jdu, díky kluci za info
K:Jj my už taky jdeme.
Takže jsem si to musím pospojovat Herdyn je kapitán Pavlového týmu a je to youtuber a streamer.
Šla jsem za Pavlem, který stál u pokladny, vybrala jsem jahodovou.Nemysli už na to, když tak se pak se zeptám Pavla řekla jsem si pro sebe. Po cestě domů jsme se rozloučili a já si šla lehnout. Ráno jsem hledala svůj mobil, když jsem ho konečně našla byl vybitý tak jsem ho dala do nabiječky. Další dny utíkaly jako voda už je to týden, ale Pavel mi přijde zvláštní, protože, když jsem u něho přespávala tak se díval večer na počítač, ale jinak jsme si to užívali. Byli jsme na brusláku, na koupališti, hrali Lolko, prostě jsme byli spolu venku, sice byl jeden den pryč s kamarády, ale nemusí být vždycky se mnou, i když jsem se doma nudila.
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionTerka se přestěhovala do Třebíče, čeká jí noví sousedi, noví lidi. Jakmile se začala seznamovat tak ji zaujal soused od vedle. Hnědé vlasy, modré oči a šílený úsměv. Ano hádáte správně je to Herdyn. Pro Terku je záhadný, ale ona si nedá pokoj, musí...