14.A co Terka?

97 6 0
                                    

Stáhla jsem si na mobil Twich, abych se mohla podívat jak Pavel hraje(musím našetřit na počítač, abych mohla s Pavlem hrát). V pohodě jsem si dala buchtu a po několika hodinách byl západ slunce tak jsem vyšla ze dveří. A viděla jsem to, co jsem vidět nechtěla. Pavlovo auto? chtěla jsem za ním běžet a řvát přes celou ulici, ale nebyl sám. On tam byl s holkou a oni se tam líbali. Další věc, kterou mi Pavel neřekl. Jdu spát, vždyť jste kamarádi řikala jsme si pro sebe. Tak se půjdu podívat na Pavla jak streamuje, ale musím si vytvořit účet už vím budu se jmenovat:Terycherry23(lepší mě nenapadlo). Tak jdu se dívat, začíná odpočet 4,3,2,1 a always pozdě (neomrzí).
H:Tak čaute lidi dneska bude road to platina
To slyším prvně.
Ale nebudu tu sám, mám tu sebou i přítelkyni Míšu.
M:Ahoj
Pavel si nasadil korunu a ta Míša měla na sobě,nějakou čepici nebo co.

Tak se zeptám vy už jste spolu dlouho? Odpověděl miH:No skoro dva rokyM:Rok a půl Dala mu pusu i na streamu chudáci děti Už jsem ten stream chtěla vypnout, ale místo toho jsem napsala a co Terka ? On sice to přečetl, ale neodpověděl mi, ale stalo ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak se zeptám vy už jste spolu dlouho?
Odpověděl mi
H:No skoro dva roky
M:Rok a půl
Dala mu pusu i na streamu chudáci děti
jsem ten stream chtěla vypnout, ale místo toho jsem napsala a co Terka ?
On sice to přečetl, ale neodpověděl mi, ale stalo se,že lidi začali spamovat do chatu:a co Terka? pak tam psali moje jméno.
Teď si to musel přečíst a chci aby mi odpověděl.
H:Lidi Terka už tu není, je tu Míša a jdem hrát Lolko.
Jako fakt, tohle vážně řekl, tak tam ještě něco napíšu.
Ale, já tu jsem Pavle nebo Herdyne.
Odpověděl.
Buď ticho :Terycherry23....
Jak si to přečetl tak byl zticha, ale neměla nervy tak jsem ti vypla.
Zabořila jsem do polštáře a furt myslela na Pavla, mám ho ráda a nechci ho ztratit. Nějakým způsobem jsem usla.
Sen
Byla jsem venku slyšela jsem Pavla křičet, běžela jsem za ním, ale do cesty mi vkročila ta holka. Pořád do strkala,pak chytla, se snažila  vykroutit,ale nešlo mi to stále držela, pak jsem nějakým způsobem jsem shodila na zem a běžela jsem co nejrychleji k Pavlovi. Viděla jsem ho stát. Na obličeji měl škrábance a byl celý od krve. Něco říkal, ale ho neslyšela , udělal dva kroky, ale pomalu padal k zemi. Pavle? snažila jsem se ho probudit. Viděla jsem na zemi krev, která z něho tekla, stále nic Pavle! Pavle!křičela jsem dokola. Pak jsem začala  brečet.

Ze slzami v očích jsem se vzbudila, byly 4hodiny ráno. Nemohla jsem usnout, tohle je nejhorší noční můra, která se mi zdála, ale vypadalo to tak skutečně. Jsem ráda, že to není skutečnost, ale mám stále strach o Pavla proč jsem mu ukradená? Vím, že má holku a mám ho nechat na pokoji,ale to neznamená, že se spolu nemůžeme bavit.

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat