Hilal: millet bugün farklı bir şey yapalım.
- Eylül: CS:GO mu oynucaz *w*
-Hilal: hayır hayır öyle değil. Ormana gideceğiz!!
-Eylül: imkanı yok *** gelmiyorum ben.
- Irmak: azıcık bize uysan ölürsün zaten.
Onlar orada konuşurken sense onları izliyordun. Tartışmaları anlamsız ama komik oldukları su götürmez bir gerçekti.
-Hilal: evet, herkes en gerekli eşyalarını alsın çünkü ormanda bir gün geçireceğiz.
- Herkes: NE?!
- Eylül: tamam *** telefonumu alsam yeter. Bir de laptop. Bir de şarj aleti. Bir de...
- Hilal: söyleyeceğine hazırlansan iyi olur çünkü bunun için size az vakit vereceğim!
- Irmak: kaç dakika?
- Hilal: 5-10 dakika canım. O zamana hazırlanırsınız siz. *güler*
- Herkes: 5 DAKİKA MI?! - Hilal: 10 dakika da olabilir dedim be!
5- değil 10 Dakika Sonra
Herkes hazırlanmıştı. Sen ilk defa ormana gideceğin için çok heyecanlıydın. Kim bilir nasıl güzelliklerle karşılaşacaktın? Bunları hayal ederken birisinin kolunu dürtmesi ile irkildin.
-Hilal: Gidiyoruz ( isim ) hazır mısın?
Evet anlamında kafanı salladın ve yola çıktınız. Ormana geldiğinizde ise inanılmaz bir manzara ile karşılaştın. Tabi doğal olarak ağzın açık bir şekilde etrafa bakıyordun.
- Eylül: kapat şu ağzını .s
- ( sen) : Çok güzel bir yer burası!
- Eylül: tek kötü tarafı internet çekmiyor. Harika.
Sonuç olarak ormanda çadırlarınızı kurabileceğiniz geniş bir alan buldunuz ve çadırlarınızı kurdunuz.
Irmak ağacın dibinde helvasını yerken Hilal sana ormanlık bir alanda nasıl hayatta kalınacağını anlatıyor. Eylül ise İnterneti çeken bir yer arıyor. Eylülün aldığı tek cevap ise ÇEKMİYOR.
- Hilal: millet, beni iyi dinleyin. Şimdi dördümüz gruplara ayrılacağız. Eylül sen ve gidip bulabildiğin kadar odun ve taş bul. Irmak sen çadırların başında dur. ( İsim ), sende biraz meyve topla. Ben balık avlayacağım.
Herkes sesini çıkarmadan işine koyuldu. Bir kaç saat sonra işiniz bitti ve toplandınız ama bir sorununuz vardı: IRMAK YOKTU.
- Eylül: Kesin Helvasını kaybetti ve onu aramaya gitti.
- Hilal: ( isim) ve Eylül siz burada bekleyin. Ben bulurum onu. Bir şey olursa sizi de çağıracağım.
Dedi ve Irmağı aramaya koyuldu...
YN: Bir sonraki bölümde görüşmek üzere takipte kalın okur-chanlar ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Yakın Arkadaş ile " çılgın anlar"
Narrativa generalehepinize merhaba ^^ bu kitapda 3 arkadaşın yaşadığı çılgın anları yazacağım. tab2 hepsi birer kurgu °^° İyi okumalar! ^^