Ma aflam in pădure, era noapte. Lupi urlau, si niște zgomote ciudate se auzeau in fiecare colțișor al păduri. Eram singura. Deodată apare Emma, era rănită, de parca cineva a torturat-o.
Se apropie de mine, începea sa plângă.Eu: Emma? Esti bine?
Emma: Z-Zoe-e... omoar-o...Nici bine nu a terminat propozitia ca văd un cuțit cum ii trece prin inima, o umbra neagra se afla in spatele ei, după dispăruse.
Am început sa plâng când am văzut-o pe Emma căzând lata pe jos intr-o balta de sânge.Ma trezesc tresărind si plângând. O văd pe Alice cum se uita la mine.
Eu: Ce mai speriat si tu acuma....Aproape mi-a sărit inima din piept.
Alice: Am văzut ca te zbăteai in truna.
Eu: A da...
Alice: Plângi cumva?
Eu: Oarecum...bine ca a fost un coșmar.
Alice: Spune-mi si mie.
Eu: Bine, vino lângă mine *ii fac semn sa se aseze*
Alice: *se pune lângă mine*I-am povestit tot, după ma îmbrățișat. Am simțit cu o lacrima cade pe obraz.
Alice: Nu mai plage!A fost doar un coșmar.
Eu: Bine ca a fost...
Alice: Uite, am o idee.
Eu: Spune.
Alice: De ce nu ii spui lu Slender dacă poate Emma sa vina la conac si sa stea cu noi in camera.
Eu: Nu este o idee rea.
Alice: Hai schimbate si sa coboram la masa si atunci îl rugam pe Slender.
Eu: Bine.Ma dau jos din pat si ma duc la baie să-mi fac rutina si sa ma schimb.
Am ieșit din baie si o văd pe Alice ca deja era imbracata.
Eu eram imbracata într-un tricou negru si in niște pantaloni scurți de blugi si cu teniși negri.Alice ma luat de mâna si ma tras pana in bucatarie, erau toți si își savurau clătitele.
Ma pun jos iar Alice se aseaja lângă mine.
După ce am terminat si au plecat toți l-am oprit pe Slender care tocmai ieșea pe usa.
Alice: Slendy.
Slendy: Da, ați pățit ceva?
Eu: Nu doar ca....
Alice: Vrem ca Emma sa vina la conac si sa stea cu noi in camera, ce zici.
Slendy: Bine, spun asta doar ca va trebuie pe Emma sa stea cu voi, sti la ce ma refer Zoe.
Eu: Da știu...si mersiii mult.
Alice: Mersi Slendyyy!
Slendy: Cuplacere fetelor.
Eu: Hai ca eu ma duc in camera ca sa o sun pe Emma sa ii zic vestea.
Alice&Slendy: K!Ma duc in camera mea,îmi iau telefonul si dau ca sa o sun.
Pov Rouzy
Stăteam in grădinuța cu gândul la Zoe,îmi era dor de ea.
Aveam presimțirea ca ceva rău s-a întâmplat, stăteam si ma uitam in gol.
Jeff: Iubito,esti bine?
Eu: Da,da, sunt bine doar ca...
Jeff: S-a întâmplat ceva?
Eu: Simt ca ceva rău s-a întâmplat si are legătura cu Zoe si Emma.
Jeff: Dacă vrei hai sa verificăm întâi la Stela *mama Emmei* si după la conac, si o s-o vedem si pe Zoe. Poate a dat foc la conac. *incepura sa rada sadic*
Eu: Jeff! Acuma mie frica si mai tare ca știu ca e in stare sa facă asta fata noastră.
Jeff: Hai sa mergem.Casa Stelei
Ajungem si batem la usa, nimeni nu raspunde.
Eu: Jeff...taci puțin ca mi s-a părut ca s-a auzit ceva in spate.
Jeff: Bine.
Îl iau de mâna si mergem in spatele casei.
O vedem pe Stela jos, plangand stătea lângă.....Emma....era,era moarta.
Eu: Nu....nu se poate...
Încep sa plâng iar Jeff ma trage la pieptul lui.
Jeff: Trebuie sa mergem neaparat la conac s-ai spunem.
Eu: B-bine.
CITEȘTI
Vampirița din CreepyPasta( Vol 2)
FanficZoe, fata vampirița care încalcă regulile si cum spun toți...e cam periculoasa. Aceasta invoca un demon cu prietena sa, numele demonului fiind Bendy. Ei devenind cei mai buni prieteni.