Razbunarea partea1

24 1 0
                                    

Peste trei zile

Ma trezesc iar din cauza unui coșmar care părea cam real. După ce m-am schimbat si mi-am făcut rutina ma pun in pat, încă sufăr si nu mai vreau sa dau ochi cu Slender după tot ce i-am făcut. Alice cred ca s-a dus la micul-de-jun. Eram singura si plângeam, azi mama Emmei se va muta in alta tara. Înainte sa plece mama mi-a spus ca Stela, mama Emmei,ma rugat sa trec azi pe la ea înainte sa plece.
Tot nu înțeleg de ce am atâtea coșmaruri. Si de ce unele se adeveresc? Seman cu tata dar sunt mai rea decât el, si mie frica sa nu-i rănesc pe cei de lângă mine.
Gândurile mele au fost întrerupte de o bataie in usa.
Slendy: Pot intra?
Eu: Da...
Slendy: Încă plângi?
Eu: Da cred..
Slendy: Ți-am adus sânge ca sa mănânci ca nu ai mai mâncat de câteva zile si esti slăbită.
Eu: Mersi, chiar nu trebuia, ma simt bine.
Stăteam cu privirea in jos ca nu aveam curajul să-l văd.
Slendy: Zoe, știu ca iti pare rău ca mai înjunghiat si știu ca nu ai vrut asta.
Eu: Slender, ce mi se întâmpla? Nu vreau să-i rănesc si pe ceilanti cum te-am rănit pe tine si chiar nu știu de ce am făcut-o dar îmi pare extrem de rău. *tip printre lacrimi*
Slendy: Calmeazate, nu ai pățit nimic, așa te-ai născut....cu buni si cu rele tu tot esti Zoe.
Eu: Cred ca ai dreptate...într-un fel.

E ora 3 deci mama Emmei va pleca la 4, sunt la usa ei dar nu știu de ce mie rusine sa dau ochi cu ea, ma simt vinovata de moartea ei.
Am bătut in usa si am auzit cum a strigat sa intru.

Eu: Buna ziua..
Stela: Te așteptam Zoe.
Eu: S-a întâmplat ceva?
Stela: Nu, vreau să-ți dau ceva foarte importat care...Emma ti la pregătit pentru ziua ta. Așteaptă aici.
Eu: Bine...

A luat o cutie mică neagra cu o funda rosie ca focul, oare ce se afla in ea?

Stela: Poftim.

Mi-l întinde in fata mea iar eu îl iau, îl deschid ușurel. Era doua laturi de argint in forma de jumătăți de inima care scria BFF. Mama Emmei in arată ca lanțul din stânga e al meu, in el se afla o poza cu ea. Am început sa plâng.

Eu: E...e foarte frumos, nu am cuvinte.
Stela: Poți sa iei ambele lănțișoare, era nerăbdătoare sa le primești si...păcat ca nu e aici.
Am stat mult pe gânduri uitându-ma la lănțișoare care formau o inima crăpată cum e si inima mea. Cine ia făcut asta Emmei nu o sa scape așa ușor, cred ca deja s-a închis in casa proasta aia de Maia.

Eu: Mersi mult, acuma voi pleca, am o treaba de făcut.
Stela: Bine Zoe.

O îmbrățișez si ii urez drum bun iar după ies din casa cu gândul ca nu îmi pasa când va dura dar o sa fac tot posibilul ca dorința Emmei sa se îndeplinesca ca la carte,aceea fiind sa o omor pe nenorocita aia.

*Peste 4 ani*

Sunt la mormântul Emmei, l-am rugat pe Slender sa o îngroape într-un cimitir ca sa o pot vizita din când in când. I-am pus pe mormânt un buchet mare de trandafiri  rosiatici, azi e ziua si face 16 ani. Ploua cu găleata iar eu eram din cap pana in picioare imbracata in negru, stand sub o umbrela care si ea era neagra.

Eu: La muți ani scumpa mea, mi-aș fi dorit ca aceasta zi sa o facem impreuna cum o făceam când eram mici. Mai ti minte când am fost la vânat de ziua ta si am vânat niște copii care sărbătoreau ziua de naștere a unei fete iar după ce i-am omorât ai suflat in lumânările tortului acelei fetițe. Sa nu crezi ca am uitat de cadou, chiar in seara asta dorința ta o sa se îndeplinească o sa fie îndeplinită iar după poți sa te odihnești in pace. Pe curând prietena mea, mai am multe lucruri înainte de cadoul tău.

Va urma

Vampirița din CreepyPasta( Vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum