Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015, 1:07
Ο Σωτήρης κοίταζε την πόρτα αρκετή ώρα αφότου την χτύπησε η Εύα, την ήχε ζήσει πολλές φορές αυτή τη σκήνη, αισθανόταν ότι η Εύα ήχε ταλέντο στο να δημιουργεί ένα δραματικό κλίμα Πήγε στην κουζίνα και βρήκε ένα ποτήρι για ουίσκι, άνοιξε το ψυγείο, βρήκε ένα μισοτελειωμένο μπουκάλι ice tea και το γέμισε ακριβός στη μέση, δεν του άρεσε να σκέφτεται αν το ποτήρι ήταν μισοάδεια η μισογεμάτο. Έφερε το ποτήρι στα χείλι του και φαντάστηκε το κάψιμο του λάρυγγα και την γλυκιά ζαλάδα του αλκοόλ, μετά σκέφτηκε την κλινική απεξάρτησης που ήχε πάει πριν δέκα χρόνια οπότε σκέφτηκε κάτι άλλο Ο Σωτήρης ήχε υποσχεθεί στον εαυτό του να πίνει μόνο στις μεγάλες χαρές.
Γέμισε ξανά το ποτήρι του, αυτή τη φορά μέχρι να ξεχειλίσει. σκέφτηκε πως η Εύα είναι πολύ γυναίκα, μετά κατάλαβε πως γινόταν σεξιστής, όμως ένιωθε πως οτιδήποτε σκεφτόταν ήταν σεξιστικό ή κάτι άλλο παρόμοιο. Αγαπούσε την Εύα, τόσο ώστε να της κάνει πρόταση γάμου, όχι όμως για να την κάνει μητέρα Ξαφνικά αισθάνθηκε άσχημα, η εγκυμοσύνη τον έκανε να σκεφτεί το σεξ που έκαναν πριν μισή ώρα Δεν ήξερε αν ήταν καλός στο πήδημα, αλλά η Εύα ήταν καλή στο να στήνετε στα τέσσερα , σεξιστής πάλι, δεν τσίριζε ούτε όμως ήταν αθόρυβη, δεν υπερέβαλε ούτε ήταν σαν κοιμισμένη, ήταν ακριβός όπως την ήθελε Ερεθίστηκε.
Κοίταξε το σπίτι τους, ήταν αξιοθρήνητο, ή μάλλον αξιογκρέμιστο; ένα σπίτι τραβηγμένο από τα μαλλιά Φτηνό και μικρό, με μεγάλα έπιπλα, αν πάθαινε κάνα ατύχημα και καθόταν σε καροτσάκι όλη του τη ζωή δεν θα μπορούσε να κινηθεί άνετα εκεί μέσα Το πλακάκι στην γωνία διπλά στην ξύλινη πόρτα ήταν σπασμένο, το τραπεζάκι στο σαλόνι που εξυπηρετούσε και σαν χολ ήταν φαγωμένο, η απόπειρα απόκτησης σκύλου από την Εύα το ειχε καταφέρει αυτό, ο σκύλος έφυγε όπως ήρθε
Κοίταξε το ρολόι, 1:50, θα είχε φτάσει ήδη στην παραλία, πήρε το κινητό του, τα κλειδιά του, ένα σαρανταπεντάρι colt και έφυγε για την παραλία.
Λοιπόν μπορεί να μην είμαστε Ντοστογιέφσκι αλλά! Έχουμε μεράκι για δουλειά , να δώσετε αστεράκι και να γράψετε σχόλιο, ότι θέλετε ότι σας νοιάζει, ότι σας τυραννά Ευχαριστούμε!!!
YOU ARE READING
Μυθιστόρημα των δύο
RomanceΤι σχέση έχει μια συγγραφέας ρομαντικών βιβλίων με έναν συγγραφέα που έχει ιδιαίτερη προτίμηση στα βιβλία δράσης και περιπέτειας; Κάποιοι θα έλεγαν ότι δεν θα υπήρχε καμία σχέση. Όμως τι γίνεται όταν τελικά δύο άτομα αποφασίσουν να ενώσουν το συγγρ...