< Γιατί πρέπει πάντα να είναι στη παραλία; > ψιθύρισε ο Σωτήρης εκνευρισμένος. Η Εύα είχε το σύνδρομο της πριγκίπισσας, ήθελε να είναι μια δυναμική γυναίκα, σύμβολο του φεμινισμού και να εξαρτιέται συνέχεια από τον Σωτήρη. Είχε κατέβει από το αυτοκίνητο, άρχισε να περπατάει στον ξύλινο διάδρομο, πάνω στην άμμο σιχαινόταν την άμμο, ή οτιδήποτε είχε σχέση με την παραλία.
Άρχισε να περπατάει στην αμμουδιά και η άμμος έμπαινε στα παπούτσια του, θα έβαζε την Εύα να του τα καθαρίσει, για τιμωρία. Περπατούσε προς την αγαπημένη ξαπλώστρα της γυναίκας του που δεν ήταν τίποτα το διαφορετικό από τις άλλες. Στο μυαλό της Εύας αν έχεις κάνει το πρώτο σου έρωτα με κάποιον σε μια παραλία, κάθε φορά που τσακώνεστε, θα πρέπει να πηγαίνεις εκεί να ξαναβγάζετε τα μάτια σας, σαν ένα είδος μαύρης μαγείας που σε αναγκάζει να νιώθεις άσχημα.
Γύρο στα εκατό μέτρα πριν την ξαπλώστρα της Εύας άκουσε αγκομαχητά. Κοίταξε αριστερά του και είδε 4 γυναικεία μάτια να τον κοιτάνε γουρλωμένα.
<Κι εσείς τσακωθήκατε σήμερα ε;> είπε και πριν ακούσει την απάντηση, έφυγε.
Είδε την Εύα, ή μάλλον την καύτρα του τσιγάρου της Εύας. Ήθελε και αυτός τσιγάρο, ξαφνικά του ήρθε μια ιδέα, να πνίξει την Εύα στο κύμα, να αρπάξει τα τσιγάρα της και να τα καπνίσει όλα. Μετά να την επαναφέρει, και να κάνουν σεξ μέχρι να λιποθυμήσουν και οι δύο.
Ήθελε να βρει μια ατάκα να της πει, σαν μια προσομοίωση καμακιού.
< Πάνω στην ώρα που έψαχνα για τσιγάρο> είπε με μια ψεύτικη χαρά
< Έχει περίπτερο στο ένα χιλιόμετρο> ψιθύρισε η Εύα
Προ στιγμήν ο Σωτήρης σκέφτηκε να πάει στο περίπτερο, του φάνηκε πολύ καλή ιδέα, μέχρι που η Εύα με μια περήφανη κίνηση έβγαλε από την τσάντα της ένα πακέτο και του το πέταξε. Ο Σωτήρης άνοιξε το πακέτο και η γεύση της πίκρας γέμισε το στόμα του, πήρε το μοναδικό τσιγάρο που είχε το πακέτο.Η Εύα του έκανε σινιάλο να έρθει πιο κοντά της. Έβαλε το τσιγάρο ανάμεσα στα χείλι του, η γυναίκα του άνοιξε τα πόδια της και αυτός ξάπλωσε από πάνω της, οι καύτρες των τσιγάρων τους αγγίχτηκαν. Δεν μπόρεσε να τελειώσει το τσιγάρο του, ο τσακωμός τους είχε γίνει και ο Σωτήρης για μια ακόμα φορά είχε καταρρακωθεί.
YOU ARE READING
Μυθιστόρημα των δύο
RomanceΤι σχέση έχει μια συγγραφέας ρομαντικών βιβλίων με έναν συγγραφέα που έχει ιδιαίτερη προτίμηση στα βιβλία δράσης και περιπέτειας; Κάποιοι θα έλεγαν ότι δεν θα υπήρχε καμία σχέση. Όμως τι γίνεται όταν τελικά δύο άτομα αποφασίσουν να ενώσουν το συγγρ...