The first day on school - 2

27 4 0
                                    

Pov Niall

Wanneer ik Harry zijn vinger naar de bank volg. Valt mijn oog direct op haar. "Niall, waarom loop je niet door?" " Hallo , aarde aan Niall" hoor rond ik mij maar het enigste dat ik eruit krijg is "Wow". Op eens voel ik een schouder klop en ik schiet uit mijn gedachten. Als ik naast me kijk zie ik een jongen met bruin haar en hij heeft een vestje die de jongens van de rugby aan dus hij zal een populaire jongen zijn. "Hey dude stop staring at Jasmine." Zegt hij al lachend. "S... Sorry it wasn't my meaning. Sorry" hakel ik er zenuwachtig uit. " hey you don't have to be afraid of me. I just want to warn you because you guys look cool." " why you want to warn us ? " zegt Harry. "Oh you are the new guys that's why you don't now the story of the girls."" Story?? What story? " voegt Liam bij het gesprek. " Let me first introduce myself. I'm Zyan and I'm a last year." "Hey I'm Louis and this are my friends Niall, Harry, Liam and Ashton. We are also last years." " oh cool. But just let us it on that bench and let me tell the story. So, when they came to the school they were with 6: Jasmine, Lucy, Ivy, Demi and Emily.", zegt hij en ondertussen knikt hij met zijn hoofd naar ieder meisje behalve naar de Emily, "they were popular and they all had a boyfriend. But a year ago, they all went to a party. Emily and her boyfriend went first to their house. But on the way to her house, they had an accident her boyfriend had nothing but Emily was dead. When the girls heard the news they were very sad. They all broke it up with their boyfriend and they never had a new boyfriend since the accident. Nobody now why."

Op hetzelfde moment bij de meisje...

Pov lucy

"Hebben jullie het nieuws gehoord over die nieuwe jongens? " zei ik."welke nieuwe jongens?" Zei Demi. " Er komen blijkbaar 5 nieuwe jongens vanuit New York. Ze komen hier hun laatste jaar doen." *triiiiing* de bel. Samen gingen we naar onze rij wanthet eerste uur hadden we te samen les Engels.

Tijdens de les...

Pov Demi

Engels. De helft van ons jaar zat in onze les. We zatten in het midden van het lokaal om toch maar niet van voor te zitten maar dan toch ook niet van achte te zitten. Gelukkig hadden we miss White. We hadden haar al van het 3de jaar en ze is nooo boos op ons. Omdat iedereen elkaar kent beginnen we direct aan de les. Na een kwartier komt de directeur binnen. Eerst gaat hij iets gaan zeggen tegen miss White en dan richt hij zich naar ons. Iedereen kijkt al bezorgd want normaal komt hij nooit. En dan begint hij te spreken " Hello everyone, i'm glad to see you all. I'm here because I want you to intorduce the 5 new guys in you're classes. This are Liam, Louis, Harry, Ashton and Niall." De jongens komen op die volgorde naar binnen. Als ik eens naar de jongens zie ik Liam naar mij kijken. Maar ik kijk direct naar mijn boeken net als Jasmine, Lucy, Ivy and Leah.

Pov Louis

Alle meiden uit de klassen blijven ons maar aan te staren en te fluisteren naar elkaar. Behalve zij 5 ze zitten allemaal stil naar hun boek te kijken wanneer ze merkten dat we naar hen waren aan het kijken. Wanneer de directeur klaar is met babbelen roept Zayn ons naast hem zijn 5 plaatsen vrij en we gaan bij hem zitten. Juist een rij onder ons zatten zij 5 maar nog kijken ze niet naar ons.

Pov Ivy

Wanneer ze neer zitten een rij boven ons en ze druk bezig zijn met hun oefening te maken scheur ik een briefje uit mijn kladblok en schrijf ik er iets op.

Omg die nieuwe gasten bleven staren naar ons !! Xx

Als ik klaar ben geef ik mijn briefje door aan Lucy die naast me zit. Ik vouw het niet op want niemand kan toch Vlaams dus ja. Wanneer ik het briefje terug krijg zie ik al 4 verschillende tekstjes in een ander kleur.

Lucy: ik heb het ook gezien. Zouden ze het weten ? Xx

Jasmine: dat kan nooit. Ze zijn hier maar pas xx

Leah: maar ze komen wel overeen met Dylan xx

Demi : maar waarom zou Dylan dat direct tegen hen zeggen xx

Als ik dit allemaal lees hebben ze allemaal hetzelfde gevoel als mij. Het enigste dat ik hoop is dat ze het nog niet weten en ze niet raar naar ons gaan kijken net als de rest van de school ook deed.

hey,

Sorry dat ik zo laat update maar hopelijk vinden jullie het goed. Hopelijk is mijn Engels redelijk goed. groetjes Ali xxx

Friends foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu