1 week later...
Pov Lucy
De eerste week van school viel nog mee. Natuurlijk hadden we nog niet veel werk maar sommigen begonnen al over de grote werken voor het einde van het jaar te spreken. Samen met de andere gaan we naar onze plaatsen en babbelen we een beetje met de mensen voor ons. Tot mevrouw White binnenkomt en we allemaal stil worden. Dan begint ze te praten. " Hello everyone, you all look great on this beautiful day. Before we start I want to tell you what your assignment is. You make it in groups of two. But I decided with who you are working. But first let me say what you have to do. You have to make a paper about the history of a city in England. Now I'm going to say the groups. So we have Ashton and Zayn, Tyler en Sky, Christina and Demi, Niall and Abigail, Jake and Ivy, Louis and Aria, George and Leah, Liam and Lisa, Zac and Jasmine, Harry and Lucy", Harry, oké. Wow, wow wacht Harry, welke van de 5 was het nu weer. Ik wist dat het iemand van de nieuwe jongens was maar wie. Als ik achter mij kijk zie ik de jongen met de bruine krullen naar me kijken als hij ziet dat ik kijk glimlacht hij naar mij. Juist hij is Harry. Ik glimlach terug en kijk terug naar miss. White die juist de les wil beginnen.
Na school…
Pov Harry
Na onze laaste les gaan we allemaal naar buiten en zetten we ons op onze gewoonlijke bank. “Hey Ashton, are we go to meet each other in my house or in yours for the assignment?” , zegt Zayn. Ondertussen ben ik zelf Lucy aan het zoeken maar ik zie ze nergens. “Oh I don’t know maybe in my house?”, zegt Ash wanneer ik me weer op hun gesprek concentreer. “Ok, that’s good for me.” “But when we go to meet each other?” “Oh maybe Saturday if that’s good for you?” “That’s perfect for me.” “Hey guys, I’m going to Lucy for the assignment. See you all by the car?” , zeg ik tussen hun gesprek. Als ik een paar keer “Ok see you there” hoor van de jongens kijk ik het plein rond waar ze zit. Als ik naar hun gewoonlijke plek kijk zie ik dat Demi, Jasmine en Leah juist afscheid nemen. Dus als ik zie dat ze weg lopen loop in naar Lucy en Ivy. “Hey you guys are Lucy and Ivy right?” zeg ik als ik bij hen kom. “Oh yeah that’s right and you are Harry right?” zegt Lucy. “Yes that’s me. But I came to here because we have to do the assignment together.” “Oh I think it’s better that I go home see you later Lucy. It’s nice to meet you Harry” zegt Ivy als ze haar recht stelt. Wanneer ze Lucy een knuffel geeft glimlacht ze opeens naar me. En het enigste wat ik zie is haar mooie glimlach en haar mooie blauwe ogen. Na second staren realiseer ik me dat ze al lang weg dus zeg ik dan maar iets tegen Lucy zodat het niet opvalt dat ik aan het staren was: “So when and where we go to speak each other for the assingment?” “Oh maybe, if that’s good for you we can speak each other Saturday because it’s the only day that I’m free? And maybe we can meet each other by your house?” “Ok Saturday is perfect for me but I think that it’s that the best is that we are going to meet each other by your house because Zayn and Ashton are going to meet each other by our house so I think that it’s going to be calmer by your house.” “Oh ok I also think it’s better by mine house. Give me your number than I can text the address.” Wanneer ik mijn nummer geeft zegt ze dat ze weg moet gaan dus ga ik ook al naar de auto daar zie ik de jongens al op me wachten.
Zaterdag…
Pov Harry…
Ik word rustig wakker. Ik had mijn klok gezet want vandaag had ik afgesproken met Lucy voor het project en Zyan kwam vandaag voor Ash. Maar toch besluit ik om gewoon even om te draaien. Gisteren zijn Niall, Louis en Liam langs gekomen. Eerst hebben we wat gerepeteerd. We houden allemaal van muziek. Zo hebben we elkaar ook leren kennen. We waren allemaal op hetzelfde festival daar hebben we elkaar ontmoet, toevallig gingen we het volgende jaar allemaal naar dezelfde school. Allemaal spelen we instrument en zingen we. Ik vind het altijd tof als we te samen spelen daarom dat ik een studio in onze loft wou. Uiteindelijk beslis ik om nog eens naar de studio te gaan. Ik ga naar binnen en ga achter mijn piano zitten. Ik moet nog maar 1 keer aan haar blik te denken en ik begin op mijn piano te spelen en begin te zingen.
(a/n speel nu het liedje dat langs de zijkant staat)
You are so beautiful
To me
You are so beautiful
To me
Can't you see oh?
You're everything I hope for
And you're everything I need
You are so beautiful to me
You are so beautiful to me
You are so beautiful
To me
Can't you see? Oh oh yeah
You're everything I hope for
And you're everything I need
You are so beautiful to me
Hey,
Sorry dat het zo lang heeft geduurd tot ik een nieuw hoofdstuk heb geupdate maar hopelijk vinden jullie het mooi.
Groetjes Ali xxx
JE LEEST
Friends forever
Teen Fiction5 beste vriendinnen leren 5 jongens kennen. Daar deze jongens komen de vriendinnen in problemen en wordt hun vriendschap op verschillende manieren getest.