Shot dla wariatkowa (znaczy.. to jednak będzie short story xD)
Oceniajcie :D************
Gdy byłaś mała często chorowałaś dlatego nie poszłaś do szkoły. Jednak niedawno udało ci się przekonać rodziców, żeby cię puścili do gimnazjum. Co prawda rok szkolny już dawno się zaczął, ale co za różnica?
Spojrzałaś w lustro i przeczesałaś ręką swoje różowe włosy, zresztą oczy miałaś tego samego koloru.
- Zanim pójdę do szkoły, lepiej się przefarbuję. - mruknęłaś pod nosem.
Przypuszczałaś już do jakiego gimnazjum cię zapiszą, a nie chciałaś aby ktokolwiek próbował cię porównać z twoją siostrą - Momoi Satsuki. Dokładnie jesteś Momoi [Imię], a jakby tego było mało.. jesteście bliźniaczkami.
Westchnęłaś po czym usiadłaś na łóżku.
- [Imię]! - chwilę potem do środka wpadła Satsuki.
Zmarszczyłaś brwi.
- Stało się coś?
- Podobno zaczniesz chodzić do szkoły. - podeszła do ciebie.
- Ah.. no tak. - uśmiehnęłaś się.
- Wiesz już do jakiego gimnazjum pójdziesz?
- Nie.
- Proponuję gimnazjum Teiko, będę Cię miała na oku.
I tak dobrze wiedziałaś, że to właśnie do tej szkoły będziesz uczęszczać. Przecież rodzice muszą mieć nad tobą kontrolę.
- Pewnie. - odparłaś.
- Już nie mogę się doczekać! - powiedziała po czym wyszła.
Czy to nie ja powinnam być podekscytowana?
To nie tak, że jakoś szczególnie chciałaś chodzić się uczyć, ale zawsze pragnęłaś się wyrwać z tego zamknięcia i zdobyć przyjaciół.
Zerknęłaś w bok i zobaczyłaś jakąś paczkę. Ciekawe co to.. Wzięłaś pakunek do ręki po czym otworzyłaś. W środku znajdował się jakiś strój.
Sięgnęłaś po karteczkę i ją przeczytałaś.
To twój nowy mundurek, mam nadzieję, że będzie na ciebie pasował i ci się podoba :) Satsuki
Doprawdy czasami twoja siostra przechodziła samą siebie. Mimo wszytko ten gest był bardzo miły. Myślałaś, że może mieć coś przeciwko, ale najwyraźniej się myliłaś.
Uśmiechnęłaś się na myśl, że już jutro pójdziesz do szkoły. Ciekawiło cię jaka tam będzie atmosfera, czy ludzie są mili i sobie pomagają, czy wręcz przeciwnie.
Sięgnęłaś po piżamę po czym poszłaś do łazienki, a gdy wróciłaś położyłaś się na łóżku i zasnęłaś.
Rano obudziłaś się w świetnym humorze. Cieszyłaś się na nowe wyzwania. Ubrałaś się w mundurek po czym zeszłaś na dół na śniadanie.
Satsuki już siedziała przy stole. Uśmiechnęłaś się do rodziców oraz siostry i zajęłaś swoje miejsce. Gdy skończyłaś różowowłosa chwyciła cię za rękę i krzycząc, że idziecie do szkoły pociągnęła cię za sobą.
- A moja torba z podręcznikami?
- Mam ją ze sobą. - posłała ci uśmiech, a ty kiwnęłaś głową.
Chwilę potem stałaś przed budynkiem gimnazjum Teiko.
- Odprowadzę cię do sali, a potem pójdę do swojej. Będziesz w równoległej klasie, także w razie czego znajdź mnie. - powiedziała i znowu pociągnęła cię za sobą.
CZYTASZ
Kuroko Tetsuya x Reader
FanfictionŻyj chwilą, bo tylko ona sprawia, że się usmiechamy... Jak głosi tytuł Kuroko Tetsuya x Reader short story.