Part 2

10 2 1
                                    

-Ευρδίκη όπως ξέρεις η δουλειά μου είναι πολύ απαιτητική οπότε .....μου έδωσαν μετάθεση στην Αγγλία για 2 χρόνια ....

-Θα την παρεις δηλαδη;

-Ναι...

-Μαμα δεν έχω θυμώσει ή κάτι τέτοιο αλλά είμαστε μακριά από τον παππού και την γιαγιά γιατί αν χρειαστώ κάτι θα πρέπει να το πω σε κάποιον...

-Ναι αλλά μην ανησυχείς για αυτό.

-Γιατι;

-Γιατι , ξέρεις ότι τα έχω με κάποιον Νίκο έτσι ;

-Ναι..;

-Θα έρθει ο γιος του να μείνει για όσο θα λείπω ..

-ΤΙ ?!?!?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΊΘΙΟΣ

-Οχι καλέ , καλός είναι τον λένε Κώσταντινο.

-Ενταξει και πότε θα έρθει ;

-Αυριο !!

-Γιατι δεν μου το πες πιο νωρίς ρε μαμά ;

-Τελως πάντων καθάρισε το σπίτι ,πρέπει να σε κλείσω τώρα φιλακια!

*Αφήνεις το τηλέφωνο*

Τι ώρα είναι ; Ειπες από μέσα σου ..
00:39?!?!?
Εφτυσες το πατατάκι από το στόμα και άρχισες να καθαρίζεις .Έπλυνες τα πιάτα ,έβαλες πλυντήριο,καθαρισες το ψυγείο ,σφουγγάρισες , σκούπισες και ξεσκονισες.Μολις τελείωσες ξεραθηκες στον καναπέ , έβαλες ξυπνητήρι στις 8:10.

~Το επόμενο πρωι~

Ξύπνησες ,πλύθηκες ,ντυθηκες και έκατσες να φας ..
Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι...
Πας ανοίγεις την πόρτα και βλέπεις τον Κώσταντινο..Είχε υπέροχα πράσινα μάτια αλλά ήταν λίγο ντροπαλός ..

Κ- Γ..Γ..Γεια
Ε-Εσυ πρέπει να είσαι ο Κωσταντίνος έτσι ;
Κ-Ναι
Ε-Περασε μέσα ...
Κ- Ωραίο σπίτι έχεις ...
Ε- Εντάξει δεν είναι κάτι άλλα τελως πάντων ελα να σου δείξω το δωμάτιο σου ..
*Ανοίγεις την πορτα*
Ε- Τακτοποιησου εδώ και έλα να φας εάν θες ,στο κομοδίνο σου σου έχω αφήσει τον αριθμό μου για το αν χρειαστείς κατι!
Κ-Ενταξει..
*Κλείνεις την πόρτα και πας στην κουζινα *

               ~Κωσταντινος POV~
Ειναι πολύ όμορφη και καλή ...Μακάρι να είχα κορίτσι σαν αυτήν αλλά φαντάζομαι θα έχει αγόρι...Για ένα λεπτό εχτές με έκανε φιλο στο fb θα κάνω σαν κορίτσι τώρα αλλά τέλος πάντων για να δω το status της ...SINGLE ?!?!μπορεί να έχω καμία ευκαιρία αλλά δεν νομίζω ...

💜From strangers ...to a couple 💜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang