prolog

1.2K 48 28
                                    

Na potrzebę FF muszę zmniejszyć/ zwiększyć wiek i miejsce zamieszkania osób ;)

DISOWSKYY - Przemek Woźnica lat 19 ( skoro młodszy to zdj jak może wyglądać ;)) ) nie jest oczywiście dojrzały, Naruciak uważa go za dziecko. Mieszka w Poznaniu

NARUCIAK - Adam Zimmermann lat 20

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

NARUCIAK - Adam Zimmermann lat 20. Przez ostatnie spotkanie z Przemkiem wydoroślał wygląd został ale jest dojrzalszy z zachowania. Mieszka w Krakowie.

DEALEREQ - Karol Kuter lat 17 (

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DEALEREQ - Karol Kuter lat 17 (...)

DOKNES  - Hubert Wydra lat 18 ( specjalnie biorę takie zdj by wyglądali na młodszych xd i w sumie pewnie na nich są xd ) (

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DOKNES - Hubert Wydra lat 18 ( specjalnie biorę takie zdj by wyglądali na młodszych xd i w sumie pewnie na nich są xd ) (...)

)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Per. Disowskyy

Obudziłem się ok. 9, zgarnąłem telefon z stolika przy łóżku i zobaczyłem, że dostałem wiadomość od Cupsell'a czy nie zechciał bym przyłączyć się do Meet up'a do Zakopanego z kilkoma jeszcze innymi Youtuber'ami. Westchnąłem ponieważ wiadomość napisano do mnie jakieś 2/3 dni temu a niby ostatnio przeglądałem pocztę i nic nie zauważyłem. Musiałem się namyślić, odłożyłem telefon na poduszkę a sam ociągliwie wstałem z łóżka przeciągając się przy okazji. Przetarłem twarz po czym wziąłem koc i przykryłem pościel by się nie kurzyła. Zabrałem telefon i poszedłem do łazienki by przemyć twarz, z której szybko wyszedłem i skierowałem się do kuchni, wlałem do czajnika wodę i odstawiłem na palnik który wcześniej włączyłem, wyjąłem chleb i inne rzeczy do robienia kanapek. Po zagotowaniu się wody zrobiłem sobie herbatę i udałem się do pokoju. Położyłem śniadanie na biurku włączając komputer. Kiedy przywitała mnie jakże moja piękna tapeta niczego... by nie było jakiejś chamskiej reklamy na kanale, otworzyłem YT oglądając zwiastuny nowych horrorków które niedługo wyjdą. Niedawno nagrałem Outlast 2 DEMO w sumie nie była najgorsza chociaż wedle mojego uznania 1 była lepsza ze względu na ograniczony teren i drogę ucieczki. Po skończonym śniadaniu i przeglądaniu Fb odstawiłem naczynia do zmywarki a sam poszedłem się przebrać. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że przebieram się w pokoju zamiast w łazience? Założyłem jeansy i wkładaną szarą bluzę po czym poszedłem do łazienki by ogarnąć włosy i umyć zęby. Po spędzeniu miliardów godzin w łazience na układaniu włosów w końcu z niej wyszedłem i postanowiłem, że może odpowiem Cupsell'owi.

GMAIL

disowskyy@gmail.com

Z chęcią dołączę do ekipy, tylko wyślijcie mi dokładne dane gdzie, kiedy i o której mamy się spotkać na wyjazd no i z kim i na ile jedziemy.

Przemysław Woźnica

GMAIL

Cupsell@gmail.com

Wyjeżdżamy dzień przed przerwą świąteczną, spotkanie odbędzie się w Łodzi pod manufakturą gdzie aktualnie będziemy mieli stoisko od 2 dni przed wyjazdem. Jedziemy na 2 tygodnie z jak już wiesz innymi Youtuberami czyli - Dealereq, ISuperMWK, Masterczułek, Sheo, Naruciak, Stuu, That's Alien, Skkf i Doknes. Rozdzielamy pokoje 2 i jedną 4. Jeśli chcesz możesz zabrać sprzęt do nagrywania i laptopa o ile masz, no chyba, że chcesz mieć pokój z kimś konkretnie to najpierw napisz do nas, że chcesz mieć 2 i możesz się umówić wtedy z drugą osobą by nie brać dużo rzeczy na próżno skoro druga osoba je może mieć. A co do godziny to do was napiszemy mamy jeszcze ponad 2 tygodnie do wyjazdu.
Cupsell

Do wyjazdu jeszcze ponad 2 tygodnie to jeszcze sporo czasu. Jednak trzeba się już zmawiać z tymi 2 - osobiście jak dla mnie pokój 4 osobowy jest za "tłoczny" już jak byłem na meet up z widzami to pokój z Mandziem i Naruciakiem ( co do tego często nam Stuart wbijał ) był straszny... Nie mam nic do Mandzia tylko Naruciak nie potrafi się zamknąć kiedy już zacznie nawijać i w dodatku nienawidzi horrorków czyli gry typu Outlast, Among the Sleep czy Amneźia nie wchodzą w grę ... Chociaż z drugiej strony niby spoko gość z niego, ale jednak nie chciał bym mieć z nim pokoju. Ogólnie to krążą plotki, że niby Adam o gej ale przecież on się tylko tak wygłupia...

Wracając do tematu z kim będę miał pokój postanowiłem popisać do ludzi i zapytać czy chcieli by dzielić go ze mną.

Dis - Siema, stary chciał byś mieć ze mną pokój na meetup'ie ?

Deal - Sorry ale mam już pokój z Hubertem

Dis - A no spoko, to Cześć

Deal - No Pa

_________________________________________________

Dis - Siemka chcesz może mieć ze mną pokój na meetup'ie ?

Sheo - Stary srry ale mam pokój z Skkfem Alienem i Stuu

Dis - DLACZEGO NIKT NIE CHCE MIEĆ ZE MNĄ POKOJU ;-;

Sheo - Z tego co wiem to MWK chyba jest sam i będziecie skazani na sb

Dis - No spoko dzięki i elo

Sheo - SZTOŚIK, elo

__________________________________________________

Dis - Jesteś ze mną w pokoju ?

MWK - No spoko, bierzesz sprzęt do nagrywki?

Dis - Nie mam zamiaru nagrywać na wyjeździe tylko dobrze się bawić ~

MWK - W sumie racja to ja biorę tylko laptopa ( rzeczy też xd )

Dis - Kk Elo

MWK - Cześć

_______________________________________________________

Hej Hej Witam wszystkich którzy to czytają jest to chyba nie typowy shipp bo widziałam tylko 2 opowiadania i jedno z nich może być kontynuowane ;) pozdrawiam autorkę która może to czyta. Mam nadzieję, że nie ma błędów i historia też się spodoba bo nawet mam pomysł na drugą książkę czyli jej kontynuacje.

- SaSeK07

FERIE - NaruDis ( Disowskyy x Naruciak )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz