T.O.P ÇEVRİMİÇİ
T.O.P-Evde kim kim var???
GD ÇEVRİMİÇİ-Kim kim var ne ya,ben varım seungri var daesung var bir taeyang yok o da alel acele çıktı beni çıldırttı.Sen nerdesin??
T.O.P-Ben taeyang'ın nerde olduğunu biliyom.Ben arabamdayım nerde olcam.
GD-T.o.p kafa mı buluon benle arabanda ne fantezi yaşıyon geç evinde yaşa??taeyang nerde hem??
T.O.P-Akşam bizde kalırsınız.😊
GD-Akşam siz de kalırız?siz nerdesiniz lan??
T.O.P-Ya yok Gd mesaj yanlış gelmiş.Taeyang da kendi arabasında Blackpink'in evine gidiyo.
GD-Lan bir saniye onu bunu bırak sen alkollu değilsin dimi??
T.O.P-Hayır araba kullanıyom Gd ne olsun istion.
GD-Akşam kızlar mı geliyo lan??!!
T.O.P-Vallaha hayır desem çarpılırım evet desem sen azarsın boşver.😂😁
GD-T.o.p bişey sorcam sana?
T.O.P-ivit canısı dinliom??
GD-Sen şimdi bu gelenlerin kız olduğuna eminsin dimi??
T.O.P-Adım kadar..
GD-ins. O adım diye yazdığın şey isim olarakdır attığın adım değildir ayakla yaptığın eylem gibi yani.
T.O.P-Gd??
GD-Hİ??(BURAYI SAKIN İNGİLİZCE DE Kİ Hİ DIYE OKUMAYIN DJBDJ)
T.O.P-Nie benim eve kız atabileceğime inanmıyon??
GD-Ya aslında senin eve kız atabileceğine değil de yanlışlıkla kız yerine adam getirmen den korkuyom mesela geçen aykı olay gibi.
T.O.P-Tamam vazgeçtim ben bu konuyu kapatalım psikolojim bozuldu.
GD-Bisi dicem sen o yanlış yazdığın yazıyı kime yazdın??
T.O.P-___ niye??
GD-Ne??eve kız atcağım dediğin kız ___??!!!
T.O.P-Saçmalama Gd tabii ki de onlara zarar vermicez vs. Yuh!!onlar sadece bizimle rap çalışıcaklar akşama da bizde kalcaklar.
GD-T.o.p ben ___'nin 1 kişi olduğunu sanıyordum.
T.O.P-Hayır yanında Lisa'da gelicek..Taeyang Lisa'yı almaya gitti ben de ___.
GD-Bana söyleseydin ben de giderdim!!kapat telini ben evi temizlicem!!
T.O.P-Oh be bende bunu dicektim sabahtan beri üzerimden büyük yük kalktı be^^
GD ÇEVRİMDIŞI
T.O.P-Bana tavır yapma Gd hanım!.
T.O.P OFFLİNE