___ ONLINE
___-Cidden üzgünüm nedesen haklısın ne yapsanda haklısın.Özür dilerim önyargılı davrandım.
GD ONLINE
GD-Demek sonunda oppa demediğin için vicdan azabı çekip özür diledin kabul ediyorum ama bana yemek ısmarlaman lazım çünkü senin yüzünden 2 gündür açım~!
___-Hayır tamam yani oppa demediğim için de üzgünüm ama konu bu değil hâla haberin yok mu?
GD-Umarım sana ya da bana ya da bize bir şey olmamıştır ___?
___-Hayır oppa kimseye birşey olmadı durursan anlatıcam..
GD-Tamam durdum.basla.
___-Sana o gün sinirlenmemin nedeni bana yazdığın bir mesajdı.Ben sana'oppa yemekler çok güzeldi eline sağlık'yazmıştım.Senden de bana'olup olmadık yerlerde mesaj atıyosun bundan nefret ediyorum.'demiştin.Ama bunu sen dememişsin.Jennie unni demiş bende sen dedin sandım ve sana sinirlenip çıkıştım.
GD-Biz Jennieyle en son sizin Lisayla bize geldiğiniz ertesi günü şirkette çalışmak için buluşmuştuk?
___-Aynı günden bahsediyoruz işte.
GD-Jennie sonra benim telefonumu benden aldı.Ve bana Jisoo'yu aramam gerek telefonumu evde unutmuşum demişti.Demekki o sırada sen bana mesaj atınca öyle oldu ama sonra tüm mesajlarımızı silmiş biz onla konuştuk aslında beni sevmiyormuş benden sadece hoşlanıyormuş o da fazla uzun sürmedi.
___-Işte biliyorum bende ona destek oldum saten vs. Dedim sevdiğini birine söylemek utançlık değil cesaretliktir dedim.
GD-O zaman seni seviyorum ___!
___-He işte ben de böyle açılmasını söyledim.Bir saniye.NE?!
GD-Seni seviyorum ___ ve bu bir cesaret göstergesi senden hoşlanmıyorum sana aşığım!
___-Oppa şaka yapıyosan haber vermelisin.
GD-Asıl sen şu an şoktaysan haber vermelisin ki daha sakin anlatayım.
___-Hayır anladım ama sen beni nasıl seversin onu anlayamadım..Yani ben.
GD-Uzatmadan sana bir şey söylemem lazım.
___-Evet oppa(kesin şaka yaptın gibime geliyo.)
GD-He şaka yaptım.
___-Biliyordum oppa hiç komik değildi ama!
GD-ya kızım bir dur.
___-Tamam ya.
GD-Bana bir ömür sevgilim der misin ___?SENI SEVIYORUM!
___-Sen ciddisin oppa biz büyüdük sonunda evet bende seni seviyorum ve evet..^^
GD-Seni seviyorum ___ ama şu an bir köşeye gidip sevimlice utanmalıyım tatlım iyi uykular.
___-kkk sana da sevgilim^^.
GD OFFLINE
___ OFFLINE