Clary'den
MrsKim:"Evet siz beşiniz ayakta duracaksınız evet çocuklar biliyorsunuz okulumuza iki grup geldi ve onlarla iyi anlaşmanızı umuyorum çocuklar kendinizi tanıtıp boş yere oturabilirsiniz"
X:"Merhaba adım Kim Jong-dae kısacası Chen yirmi iki yaşındayım iyi anlaşalım"
Clary:"yirmi iki yaşında biri lise üçte ne işi var anlamıyorum" bunu sesiz söylemiştim ama sanki duymuş gibi bana bakmaya başladı ona ne var bakışı attığımda başını başka yere çevirdi hah sanki sana meraklıydık bay Dinazor
X:"Merhaba ben Wu Yifan kısaca Kris on dokuz yaşındayım"
X:"Ben Kim Jun-myeon kısaca Suho diyebilirsiniz yirmi bir yaşındayım"
X:"Ben Min yoongi yirmi iki yaşındayım"
X:"Merhaba ben Kim Taehyung on dokuz yaşındayım"
Clary:'Onlar yerlerine oturmuş biz de sap gibi ayakta bekliyorduk hay şansıma' "Şşit Lisa lan duymuyon mu?"
Lisa:"Hyun sus senin yüzünden yine ceza alıcağız!"
Clary:"Lalisa beni çıldırtmayın Clary lan adım Clary!" bunu bağırarak söylemiştim tabi kafama inen elleri düşünemiyorum günahım neydi benim kafamı okşarken Mrs Kim dibimizde bitti diziplinli biriydi ve çok ceza veriyordu Mrs kim'i de kandırmak bana düşüyordu "Mrs KKim" ağlamaklı sesimle "Llütfen ceza vermeyin bize" ve ağlamaya başladaım timsah gözyaşları bular hihihi
Mrs Kim:"Tamam kızım ağlama hep böyle yapıyorsun ama bir daha görmicem otura bilirsiniz sende git elinizi yüzünüzü yıka"
Clary:"Peki Hocam" 'Hoca arkasını dönüp masasına giderken bende kızlara gülüp dil çıkarttım lağaboya gidecekken inleme sesi ile durdum sese doğru gittim şu an kendimi korku filiminde hissettim bileğimdeki bıçağı çıkarttım sesiz bir şekilde ilerledim ilerledikçe artıyordu sesler bodrum kata gelince durdum tam inecekken bir ses beni durdurmuştu'
X:"Sana anladın mı dedim!!"
X2:"Aanladım"
Clary:'Bu kız sesiydi beynim uyarı sinyaleri veriyordu hemen koşup lağaboya girdim elimi yüzümü yıkayıp sınıfa girdim kendi sırama ilerleyip sırama oturdum ders galiba boştu Bo young telefonuyla uğraşıyordu elimi kaldırdım "Hocam"
Mrs Kim:"Efendim Clary"
Clary:"Şimdi serbestiz ya bilgisayarı çıkarta bilirmiyim çok çok önemli bir işim var"
Mrs KİM:"İşin bittiğinde çantana geri koy yoksa biliyorsun"
Clary:"Çoook teşekkür ederim"