Ty si anjel?

4 0 0
                                    

Bol raz jeden chlapec. Mal asi 7 rokov...Býval v deckom domove.. Mal modré oči a milý úsmev.. No aj napriek tomu sa s ním nikto nebavil.. Na čele mal totiž veľkú jazvu... Nikto nevedel prečo..  Jeden vecer išlo jedno dievča v noci po chodbe... Malo asi 15 rokov.. V spoločenskej miestnosti zazrela pri okne kľačať  chlapca s modrými očami.. Pomaly sa k nemu blížila.. Keď bola sotva dva metre od neho, počula chlapcovu modlidbu.. ,,Bože, ak naozaj si, vráť mi mamičku.. Vráť mi otecka.. Vráť mi sestričku.. Vráť mi ich, a zober si mňa.. " dievčaťu sa nahrnuli slzy do očí, a nahlas vzlikla.. Chlapec sa k nej otočil.. Pozerali na ňu veľké uplakané modré oči.. ,,kto si? Ty si anjel?" spýtal sa chlapec.. ,,Prečo by som mala byť anjel?" Nechápavo položila chlapcovy otázku, a čupla si ku nemu.. ,,mamička mi vravievala, že anjeli majú na zápestí jazvu aby ich Boh vedel ľahšie rozpoznať.. Moja sestrička mala takú jazvu tiež.. Tiež bola anjel." Povedal chlapec a usmial sa na dievča. ,,A kde je tvoja sestrička teraz?" Spýtala sa a z očí sa jej vykotúľali slzy. ,,Sestričku Boh zavolal naspät do neba, a mamičku s oteckom vzala na návštevu.. " Chlapec si začal pohľadom premeriavať dievča.. ,,A teba tu nechali samého?" Dievča sa snažilo neplakať, no vedela, o čo ide.. Nedalo sa.. ,,Sestrička povedala, že som ešte moc malý, na návštevu do neba.. Keď vyrastiem, pôjdem za nimy. Chceš ísť so mnou? Boh ťa určite pozná, keď si anjel.." Chlapec rozprával presvedčivo.. Akoby jej rozprával učivo z učebnice.. Dievča na otázku neodpovedalo. Len sa pýtalo ďalej. ,, a prečo máš na čele jazvu?" Pýtala sa opatrne. ,,Vraj som už na návšteve v nebi bol, no nepamätám si to.. Bol som asi taký malý.." rukami naznačil asi 30 centimetrov... Dievča ho objalo, a zaviedlo na izbu.. Keď chlapca prikrývala, šepla mu do uška 9 slov... ,, raz ťa vezmem so sebou... Boh nás pozna oboch.." ..

fatigue..✴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora