Part-9

3K 199 30
                                    

Sica တစ္ေယာက္မ်က္ရည္မ်ားကုိခက္ၾကမ္းၾကမ္းသုတ္လုိက္မိသည္.....

Sica-"Jung Sica ငုိမေနနဲ႔ သူ႔အတြက္နဲ႔ ငါ့မွာ Kim Taeyeon ဆိုတဲ့လူရွိေနပီ....သူေတာင္ငါ့ကုိထားခဲ့ႏိုင္တာဘဲ ငါလဲသူ႔ကုိေမ့ပီးေနတာ၃ႏွစ္ေတာင္ရွိပီ ဘာလို႔ခုမွ....ဒီဘက္ရင္ဘက္ကနာေနတာလဲ ဟင့္အင္း....ငါက Kim Taeyeon ကုိဘဲခ်စ္တာ Im Yoona sorry.....😏"

Sica စာအုပ္ၾကားထဲကဓာတ္ပုံကုိၾကည့္ကာေျပာလိုက္ပီး ဓာတ္ပုံကုိၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းဆုတ္ျဖဲလိုက္သည္...ပီးေတာ့အျပစ္မရွိတဲ့ဓာတ္ပုံေလးကအစိတ္စိတ္အမြာမြာျဖစ္ကာ အမွိုက္ပုံးထဲတြင္ေနရာယူထားရသည္....

ေနာက္တစ္ေန႔မနက္....

Tae ေရာ Sica ေရာ စာေမးပြဲစတင္ေျဖၾကေလသည္
Sica လဲအရင္လိုမဆိုးေတာ့ဘူး စာေမးပြဲေတြလဲေျဖႏိုင္သည္ လူေတြကုိလဲေဖာ္ေဖာ္ေရြေရြဆက္ဆံလာပီ..ဒါေတြအားလုံးက Kim Taeyeon ဆိုတဲ့နတ္သမီးေလးေၾကာင့္ေပါ့.....

Other Side

Yul-"Yoon နင္လဲျပန္ေရာက္ထဲကဘယ္မွမသြားျဖစ္တာ နင္လဲပင္ပန္းတာေတြေပ်ာက္ေအာင္လို႔ေနာက္တစ္ပတ္ခရီးေလးဘာေလးသြားရေအာင္ ဘယ္သြားခ်င္လဲ ဟာဝိုင္အီ ဒါမွမဟုတ္...."

ထမင္းစားပြဲတြင္မနက္စာစားေနေသာ Yuri မွစကားမ်ားကုိအဆက္မျပတ္ေျပာကာ Yoona ကုိေျပာေနသည္

Yoon-"ဟင့္အင္း.... ဂ်ယ္ဂ်ဴကၽြန္းဘဲသြားၾကရေအာင္...."

Yul-"ဂ်ယ္ဂ်ဴကၽြန္း?...."

Yoon-"Omm..."

Yul-"Arrarsaw Yoon သေဘာဘဲေလေနာ့😆"

Yoon-"Gomawo"

Yul-"ဘာအတြက္လဲ"

Yoon-"အရာရာအားလုံးအတြက္....Yul Chaw စားပီးပီ အခန္းထဲသြားေတာ့မယ္ေနာ္"

Yul-"Omm...."

Yoon လဲအခန္းထဲေရာက္ေတာ့သက္ျပင္းရွည္ႀကီးတစ္ခ်က္ကိုဆြဲကာခ်လိုက္သည္.....

Yoona mind.....

ကၽြန္မ Yul ကုိအရမ္းအားနာေနမိပီ...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူကကၽြန္မကုိေစာင့္ေနတာၾကာပီ....ကၽြန္မသူ႔ကုိခုထိမခ်စ္ႏိုင္ေသးဘူး....Appa စကားကုိနားေထာင္ပီးသူ႔ကုိခ်စ္ၾကည့္ခ်င္ခဲ့တယ္.....အခ်ိန္ေတြၾကာလာရင္ Sica ကုိေမ့ပီး Yul ကုိခ်စ္သြားမိမွာပါလို႔ကၽြန္မကုိကၽြန္မထင္မိတယ္....ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီ့အထင္ကကၽြန္မမွားသြားတယ္....ခုထိကၽြန္မ Sica ကုိမေမ့ႏိုင္ေသးသလို Yul ကုိလဲမခ်စ္ႏိုင္ေသးဘူး..... ကၽြန္မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ......

I Need You[Complete]Where stories live. Discover now