1.Dátum z denníka

291 17 0
                                    

19:03

Nevedela som komu sa zveriť. Alebo skôr komu veriť v tomto ohľade.

Takže som to sem radšej napísala. Nemusím sa báť, kto a čo si o mne niketo pomyslí...

Takže. Ako by som zača? Rozhodne s Ach.

Znovu som ho videla baviť sa s tou potvorou, ktorá sa tvári ako kamoška. Tvári, pretože aká kamoška by balila toho istého chalana, ktorý sa vám páči od tretieho ročníka? Rozhodne nie práva priateľka.

A táto skutočnosť prispela k tvorbe teba, môj mlčanlivý priateľ. Nemáš ústa a ani sexy telo, takže to je jeden bod k dobru. A ty ich máš viac než dosť.

Ale toto som sem nechcela písať.

Chcela som písať o ňom. O Remusovi Lupinovi. Ako mu mám povedať, že sa mi páči. Že je všetko o čom snívam. Že je všetko na čo myslím keď vstanem.

A keď už sa odhodlám konečne mu niečo povedať, tak ma jeho priateľ Sirius Black zhodí na zem!? Bolo mi tak trápne, ale zároveň smutne. Lebo sa ma nezastal? Veď ma ani nepozná. Ale napriek tomu som sa cítila smutno, že o mňa ani nezakopol. Že neprohodil ani jedno slovo na moju obranu alebo Blackovo správanie.

Absolútne nič. Radšej sa tváril, že nič nevidel. Vybral si svojho priateľa predo mnou a mňa to mrzí. Mrzí ma, že o mňa nestojí. A keď si spomeniem aj na moju ,,kamošku", zisťujem, že o mňa nestojí nikto.

OoO

Ale stojí, pomyslí si Remus uplkane. Ako ho len mrzí, že si také niečo myslela. Ako by jej to len rád vyvrátil. Bolo však neskoro. Keby nebol tak hlúpy a zaslepený, nečítal by tento denník a namiesto toho by ju držal v náručí.

Mesiac ako Prekliatie (HP FF) ✔Where stories live. Discover now