12:30
Namiesto toho, aby som jedla sa zverujem tebe. Tak si to váž. Dnes som sedela a pripravovala lektvary spolu s Remusom. Posadil nás spolu proferor, ale to mi nezabránilo si to plne užiť. Veď koľko krát sa naskytne možnosť sedieť s niekým ako je Remus?
Preto asi môžeš tušiť, že sa usmievam ako slniečko na hnoji a každý sa ma pýta čo sa stalo. Ale mne je to jedno. Pretože dnes som sa konečne bavila s Remusom, aj keď len ohľade lektvaru, ktorý sme varili.
OoO
Tú hodinu si pamätal. Bola tak nervózna, že keď na niečo siahla, tak to aj pokazila. Trochu koktala. Ale napriek tomu bola roztomilá.
A dal by všetko za to, aby sa vrátil do toho okamihu a zažil ho znovu.Ale zápisok z toho dňa pokračuje a on má čo robiť aby si nenafackoval.
OoO
23:40
Nespím. Nemôžem môj drahý priateľ. A vieš prečo? Lebo to dnes urobil znovu. Znovu si vybral ich. Aby si to pochopil, asi by som ti to mala aspoň trochu opísať.Po večeri ako som sa vracala do spoločenskej miestnosti Chrabromilu, som ho tam uvidela sedieť. Čítal si knihu, a tak mi napadlo, že keď o mne a mojej existencii vie, tak by som si s ním mohla pohovoriť. Aspoň o tej eseji z lektavrov.
Tak som si sadla vedľa neho a on na mňa upriamil pozornosť. Rozprávali sme sa. Vedela som, že sa venuje mne a nikomu inému. Až do vtedy, pokým okolo neho nešli jeho priatelia. Zavolali naň ho a on bez jediného slova ich nasledoval.
Ako mi to mohol urobiť? Preto teraz nespím. Nedokážem myslieť na nič iné ako na ten okamih, keď to urobil. Tak moc to bolí. Tak moc, milý denník.
Ty ma však nikdy neopustíš a preto rozmýšľam, nemôžu byť ľudia viac ako denníky? Udržať tajomstvo stoj čo stoj a podobne?
A to je koniec dneška. Asi zajtra nejdem na vyučovanie. Na to sa cítim moc slabo a málo odvážne. Tak dobrú noc.
OoO
Ako dočítal ten deň mal chuť sa zabiť. Naozaj bol tak ignoranský? Záležalo mu len na svojich priateľoch a na ničom inom? Záležalo mu na svojich kamošoch, ale myslel si, že mu záleží aj na ostatných. Aký bol len slepý a hlúpy. Keby len vedel čo robil.
ESTÁS LEYENDO
Mesiac ako Prekliatie (HP FF) ✔
Fanfic,,Vyber si tento krát mňa. Prosím." Iba pokrútil hlavou. Vybral si ich, zase. Ako do teraz vždy. Vybral si radšej svojích troch kamarátov ako ju. A toto poznanie jej vháňalo do očí slzy. V ten okamih sa rozhodla, že nebude viac druhá. Vybral si inýc...