4. Dátum z denníku

269 20 0
                                    

Nakoniec to Remus nevydržal a nalistoval na deň, keď jej spôsobil najviac bolesti.

OoO

11:50
Za desať minút má prísť Remus. Neviem sa dočkať. Máme ísť spolu na obed a naplánovať spolu zásnubi.
Áno, naozaj ma požiadal o ruku a ja stále nemôžem uveriť svojmu šťastiu.

13:50
Tak neprišiel. Už dve hodinu tu sedím v reštaurácii a čakám kým príde. A on nikde. Som sklamaná, smutná, zlomená.

14:50
Zdávam to. Aj tak ma chceli už odtiaľ vyhodiť, takže odídem sama. Sama. Kde si Remus?

16:44
Po príchode dom tam nebol, ale nakoniec prišiel. Vysvetlil tým, že Fénixov rád mal pohotovosť. Ale to je nezmysel, lebo by zavolali aj mňa. Ku tomu viem, že klamal, lebo je zlý klamár. Kde si bol Remus?

Ale nevadí. Sľúbil mi, že ma zoberie aspoň na večeru, aby mi to vynahradil.

18:00
Keď si očakával, že budeme spolu s Remusom na večeri, milý denník, tak si rovnaký optimista ako som bola ja.

V okamih ako sme mali odísť, ku prišla správa, s tým, že jeho priatelia ho potrebujú.

Prosila som aby si vybral namiesto nich mna.

Aby to ignoroval aspoň teraz, kvôli mne.

Neurobil to.

Ako som si mohla myslieť, že áno. Že by to len tak nechal.

Ani nevieš ako mi je to ľúto. Som smutná. A hlavne sklamaná. Takto som si nepredstavovala tento deň.

Ale hlavné je, že ja už nemôžem. Nemôžem takto ďalej existovať. Nechcem. Ja..  ja proste nie. Hovorím nie.

Preto je toto asi posledný zapísok do teba. Lebo ak nepríde do dvoch minút, čo môžem ešte ospravedlniť, tak nebudem mať možnosť niečo zapísať, lebo tu nebudem.

Tak zatiaľ zbohom.

OoO

Neprišiel. Spomínal si, že vtedy na obed neprišiel lebo bol so Siriusom a riešili niečo okolo Jamesa. Potom večer tam neprišiel lebo bol s Jamesom a riešili to isté okolo Siriusa. Keby tam nešiel. James by to pochopil. Pochopil by to aj Sirius. Ale on ani nerozmýšľal, že by povedal nie.

Akoby aj mohol povedať nie? Niekomu kto sa kvôli nemu stal animágom, kto stál stále pri ňom a podobne? Ale nevedel, že to urobila ak žena jeho života. Že neušla keď zistila kto je. Že ho neopustiha aj po všetkej tej bolesti, ktorej vďaka nemu čelila. Naopak sa chcela zaň ho vydať.

Bol tak hlúpy. Slepý. A teraz je tak neskoro. Vybral si si, povedal si Remus.

A teraz s tým výberom musíš žiť. S následkami svojho výberu.

Mesiac ako Prekliatie (HP FF) ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora