___________________________Жонгүгийн талаас
Тэхён тийчлэн зөөлнөөр нүдээ нээх гэхэд нь би түүнийг тэвэртэл тэр буцаад унтаад өглөө. Би түүний энэ үзэсгэлэн гоог бишрэн хэвтэхдээ түүнийг түлхэж зүрхэлсэнгүй.
Өнөөх 'Надад хүрж болохгүй' гэсэн дүрэм яасан бэ?
Тэхён сэрэн нүдээ нухаад "Уучлаарай би унтчихсан юм шиг байна."
"Хэн нэгэнтэй хамт усанд орох сайхан байдаг л юм байна" гэж шивнээд "Чи хувцсаа өмсмөөр байна уу?"
Тэр толгой дохин өөрийнхөө биеийг хаах гэж хичээж байлаа. Би түүний хувцасаа хаана байгааг санахгүй царайг нь ширтэн сууна, тэр одоо хүртэл шинэ гэртэй болсон гэдэгтээ итгэж өгөхгүй бололтой.
Би ус руу улам гүн орно, Би магадгүй Жиминийг араар нь тавьж байгаа байх.
Гэхдээ үгүй ээ.
Миний Тэхёнтой хийсэн зүйл бол 'хайрыг бүтээх' биш. Энэ бол миний таашаалын төлөөх секс.
Хайр,хүсэл тачаал хоёр бол нар сар шиг л ялгаатай зүйлс.
Хэрвээ чи үнэхээр л хэн нэгэнд хайртай бол чи тэр хүндээ гар хүрч зүрхлэхгүй. Хэдий би Жиминтэй жил гаруй үерхсэн ч бид хэзээ ч ийм хол явж байгаагүй.
Би усанд сүүлийн удаа шумбачихаад уснаас гарлаа.
Дотуур хувцас өмд хоёроо өмсчихөөд гал тогоо руугаа ороод өөртөө ус аягалж байхад гадаа нэг юм хөдлөх шиг болов.
Гэтэл миний үүдний сандал дээр хэн нэгэн сууж байв. Тэр хэн нэгнийг ойртоод харвал Тэхён байлаа.
Тэр яагаад гадаа сууж байгаа юм бол?
Би хурдхан шиг цамцаа өмсөөд түүнтэй уулзах гэж гарлаа. Намайг түүнтэй ойртоход тэр сандран чичрээд өөрийгөө хамгаалах гэсэн бололтой толгойгоо барин харцаа доошлуулна.
Тэхён чичирсэн хоолойгоор "Э-энэ д-дэрийг авч гар-рсанд уучлаарай. Б-би зүгээр л д-дэргүй унтаж чаддаггүй юмаа, х-хэрвээ чи хүсвэл б-би буцаагаад оруулчихья."
"Чи яагаад гада-"
"Хэрвээ дуугарах юм бол чамайг гадаа унтуулна шүү!!"
YOU ARE READING
Personal Slave
RomanceЖонгүгт өөрийн хэрэгцээгээ хангах боол харин Тэхёнд түүнийг хайрлах эзэн хэрэгтэй. "Би чамд хайр, тачаал хоёр ямар ялгаатайг зааж өгье." Энэхүү өгүүллэг нь орчуулгын өгүүллэг болно.