Czasem nie podoba nam się czyjś styl lub czyjeś zachowanie. To co o nim sądzimy zachowujemy dla siebie albo obgadujemy go za plecami. Nie ważne czy to nasz przyjaciel czy wróg, nie ma znaczenia nawet to, czy nam na tej osobie zależy. Ważne jest to, by czuć się dobrze z samym sobą, a aby tak się czuć, musimy być uczciwi.
Warto zwrócić takiej osobie uwagę i dać dobrą radę. Ale trzeba powiedzieć to prosto w twarz, nie w tajemnicy, i nie za plecami. Każdy z nas powinien umieć się odważyć na taki krok, bo choć na początku osoba, której chcemy pomóc może być na nas zła, to w końcu zrozumie, że robimy to w dobrej wierze i może mamy rację. Zastanowi się nad tym i być może coś w sobie zmieni. W ten sposób zyskujemy przyjaciół.
Pamiętajmy, że jeżeli to nam ktoś zwróci uwagę z jakiegoś powodu, to jeśli jest ona szczera, nie złośliwa ani wyszeptana między wierszami, to warto się nad nią zastanowić. Może zmieni nasze poglądy oraz nawyki, da nam motywację, aby zmienić coś w swoim życiu.
Dzisiaj popatrz w lustro i przypomnij sobie wszystkie rady i uwagi - te mówione w dobrej wierze i spróbuj zamienić je w rzeczywistość. Znajdź swoje błędy i napraw je. To przypomina skórę naznaczoną bliznami, z każdą zmianą na lepsze jedna blizna znika.
Uwierz w ideę zmian, dobrych, pozytywnych zmian.
CZYTASZ
Inna Ja
Teen FictionTo zbiór moich myśli, ułożonych w krótkie przemyślenia. Mają pomóc innym odnaleźć własną drogę, którą będą kroczyć pomimo trudności. BYĆ SOBĄ I TYLKO SOBĄ. Okładka wykonana przez extranjera987.