Odbicie lustrzane.

5 1 3
                                    

Patrząc w lustro widzimy twarz, którą nazywamy swoją. Ale czy naprawdę tak jest? 

Jeżeli patrząc na swoje odbicie widzimy kogoś innego, to oznacza, że nie jesteśmy szczerzy sami ze sobą. Może chodzić o oblicze, które skrywamy głęboko w sobie, które czeka na tę chwię, kiedy będzie mogło się ujawnić. Pomóżmy mu w tym i poczujmy swoje własne ja. Zróbmy coś co nas uszczęśliwi, jeśli masz ochotę śpiewać, to zaśpiewaj piosenkę. Ale nie jaką kolwiek, tylko taką, którą naprawdę bardzo lubisz. 

Uszczęśliwiając innych, możemy uszczęśliwić też siebie. Odnajdywanie tego co mamy w środku jest trudne, ale wykonalne. Pamiętajmy, że nie robimy tego sami. Ważni w tym procesie są otaczający nas ludzie, bo to właśnie oni pomagają nam ukształtować nasz charakter.

"Każdy rok jest dobrym momentem, aby coś rozpocząć, tak samo jak każdy miesiąc, każda godzina i każda minuta"- rebelde

Otwórzmy się na innych i pokarzmy swoją prawdziwą twarz, bo pomimo wad, na pewno ma wiele pozytywnych stron, a każda wada ma swoją dobrą stronę. Nie ukrywajmy się przed światem i pozwólmy mu się poznać i zapamiętać. Nie bójmy się tego, że się ośmieszymy, bo prawdziwą umiejętnością jest akceptowanie śmiechu innych i śmianie się z siebie samego.

Otwórz oczy i spóhrz głębiej, co widzisz?

Inna JaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz