❌ΠΡΟΣΟΧΉ❌
ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΚΆΤΩ ΤΩΝ 18 ΧΡΌΝΩΝ.
(Αλλά θα το διαβάσετε έτσι κι αλλιώς οποτε Καλή ανάγνωση😏)
Είμαστε 3 ώρες στο practice room του Jimin γιατί ήθελα να μου μάθει μια χορογραφία.
"Aish Jungkook το κάνεις λάθος, έτσι είναι κοίτα."
Εκείνος έκανε το body roll "πιο σωστά" από εμένα.
"Εντάξει το'χω."
Το ξανα έκανα και εκείνος με κοίταζε με το πονηρό του βλέμμα.
Ωχ.
"Jeon Jungkook, αν συνεχίσεις να το χορεύεις αυτό δεν θα μπορέσω να αντισταθώ."
Μου λέει και θέλω να τον τσιγκλισω λίγο.
"Ποιό αυτό;"
Λέω και αρχίζω να το χορεύω προκλητικά.
Τώρα θα δείς baby θα σε ξετρελανω λέω από μέσα μου."Γαμώτο"
Λέει και δαγκώνει το κάτω χείλος του κοιτώντας με έτοιμος να μου ορμιξει.
Και τότε είναι που αρχίζω να χορεύω ακόμα πιο προκλητικά και ναιπ,τώρα μπορώ να δω και πόσο του αρέσω και από το παντελόνι του,ω ναι.
Σταματάει την μουσική και έρχεται με φορά προς το μέρος μου αρχίζοντας να με φιλάει με πάθος.
Και ωχ τώρα νοιώθω και γω την στύση μου να με ενοχλεί στο παντελόνι μου.
Στην συνέχεια πηγαίνει προς τον λαιμό μου και αρχίζει να με ρουφάει δυνατά κάνοντας με να βογγηξω και να αρχίσω να του τραβάω δυνατά τα μαλλιά.
"Σε θέλω"
Μου λέει στο αυτί με αισθησιακή φωνή και δαγκώνει τον λοβό μου.
Αυτό είναι θα μου πέσει το πουλί έτσι όπως το πάμε.Και δεν ξέρω μέσα μου αν είμαι έτοιμος να προχωρήσω με τον Jimin.Ναι το θέλω και τον εμπιστεύομαι οπότε,γιατί όχι;
Τώρα πρέπει να λάβω και γω δράση,αρχίζω να τον φιλάω στην αρχή απαλά και αισθησιακά και στην συνέχεια αφού τον κολλήσω στον τοίχο αρχίζω να τον φιλάω πιο γρήγορα και του βγάζω την μπλούζα.
Πω περιττό να πω πως έχει six pack.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Text || Jikook [completed]
Hayran Kurgu"Γαμω το, αν τα κάνεις αυτά δεν θα μπορέσω να αντισταθώ άλλο." "Δεν είναι ανάγκη να αντισταθείς." Highest 3 ranks: #09 in FanFiction(13/08/17) #11 in FanFiction(04/08/17) #20 in FanFiction(03/08/17) ❌DO NOT COPY THIS BOOK❌