8.Bölüm

163 9 0
                                    

Tüm bu olanlara rağmen bayan janet odam güzel odam ben bu eşyaları fransadan getirtmiştim. Bir anda tüm öğrenciler dahil herkesin gözü bayan janet da idi.kınar gözlerle ona bakıyorlardı. Sevginin ilk önce revirde yarası temizlendi. Ama durumu iyi değildi. Bu yüzden en yakın yerdeki hastaneye kaldırıldı. Doktor sevgiyi ameliyathaneye aldılar. Bayan janet yok artık durumu bu kadarda kötü olamaz dedi. Doktor yaklaşık 2 saat sonra doktor bayan janeti odasına çağırdı. Ve şöyle dedi bakın bayan öğrencimiz hakkında size kesin bir bilgi veremeyiz.fakat durumu çok iyi değil. Biraz daha erken gelseydiniz belki onu kurtarabilirdik . ve aniden hemşire odaya girdi. Doktor bey koşun hasta beyin kanaması geçiriyor dedi. Doktor koşarken siz gidebilirsiniz ama bir numaranızı bırakın dedi. Bayan janet denileni yaparak Nermin ile birlikte okula döndüler.

Okulda kahvaltı yapılırken herkes suskundu çıt çıkmıyordu. Ama hala bir eksik vardı. Feriha ve buse ortalıkta görünmüyordu ve işin garibi kimse üzüntüden bunu fark etmemişti.

Yemekten sonra bayan janet kahvesini yudumlarken yanına zeynep geldi.

Zeynep sarışın ve uzun boylu bir kızdı. Okulda yeniydi fakat tüm olan bitenden haberi vardı.

Zeynep bayan janet a tüm olan biteni anlattı. Bayan janet onu şaşkınlıkla dinlerken zeynep onun gözüne girmişti bayan janet tüm okulu bahçede toplayarak buse ve ferihanın yakalanıp odasina getirilmesini emretti. Tüm okul onları arıyordu. Bu sırada sevgi çok riskli bir ameliyat geçiriyordu. Bayan janet bir cin hocası çağırdı çağırdığı kisi buraların en ünlü büyücüsüydü. Cinleri kovacağını iddia ediyordu. Ama ilk önce Feriha ve busenin bulunması lazımdı.

Birden zeynepten haber geldi onları bulmuşlardı. Hemen okulun bahçesine geçerek onların ruhlarıni temizleyeceklerdi. Büyücü bu işin çok kolay olduğunu düşünüyordu. Mumlar ve çeşitli otlar yaktı büyücü.

Onların üzerine siyah bir örtü örttüler ve kadın iki kelime söyledi buse ve Feriha irkilirler kadın tekrar tekrar söyledi ve onlar artık günahsız iki yavrucak dedi. Cin çıkarma işlemi bitmişti. Ama büyücü ancak yarın uyanabilirler diye ekledi Nermin onları yataklarına yatırdı. Kendilerinde artık uyuyacaklardı. Gecenin sessizliğinde herkes uykuya daldı.

Okulun GizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin