Met een zucht zette ik de laatste doos op de grond en zuchtte diep.
Ik was officieel ingetrokken in mijn nieuwe appartement.Het was een lichte kamer met een groot raam waardoor ik uitzicht had over New York, maar jammergenoeg kon ik dat niet zien.
ik ben blind
Tot op mijn 12e kom ik alles nog zien, maar toen ik en mijn ouders een ongeluk kregen raakte ik blind. Mijn ouders hadden het niet overleeft.
'Hey jade' aan de stem herkende ik mijn broer Levi, 'ik heb de auto kunnen parkeren op de plek van de oude man die hier eerst woonde.
Ik grinnikte en draaide me om naar waar het geluid vandaan kwam, 'je krijgt ook altijd alles voor elkaar he'.
Levi en ik zijn een tweeling, allebei bruin haar, allebei blauwe ogen, het enige verschil is dat Levi kan zien en ik niet.
'Je brengt me morgen wel naar school toch' zeurde ik en trok een pruillip, ik wist dat Levi daar niet tegen kon.
'Ja ja natuurlijk mevrouw is weer te lui om te lopen' zei hij sarcastisch. Ik glimlachte en zei ' dat ik nou niet aan sport kan doen'. Meteen overviel een treurig gevoel me. 'Ik ga maar naar mijn kamer' mompelde ik. Mijn kamer was best wel groot. Ik taste de muur af tot ik mijn teen stootte ' auw verdomme' zuchtte ik. Ik strompelde naar mijn bed en liet me erop vallen. Ik voelde mijn oogleden zwaar worden en voor ik het weet viel ik in slaap.