Chapter 3 : The Queen Among Goddess

191 21 4
                                    

Hi saya Rose ! Sekarang ni saya ada kat Banana Cafe. Kat sini semuanya sedap tau! Hmm sementara Rose ade kat cafe ni, apa kata Rose bacakan Gucci Love chapter 3 !

•••

Jennie memakai baju sekolah SPA buat pertama kalinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jennie memakai baju sekolah SPA buat pertama kalinya. Dia teruja kerana dapat pergi ke sekolah buat pertama kalinya. Jennie menurun bawah untuk pergi ke sekolah, tetiba Tuan Kim mengajak Jennie untuk makan sarapan pagi. Mereka semua bergembira dan ketawa tiba2 Tuan Kim terpaksa mengambil panggilan dan biarkan Jennie dengan Puan Kim dan Kim sisters.

"Eh engkau jangan nak tegur aku kat sekolah nanti! Buat macam kita tak kenal faham?" Kata Eunna.

"Aku pon. Aku tak nak kena malu dengan orang miskin macam kau" Kata Solbin.

Jennie hanya senyap menerima kata2 Kim sisters. Sampai di sekolah , Kim sisters masuk di pagar utama tetapi Jennie sampai dia terpaksa menyorok belakang pokok sehingga Kim sisters masuk ke dalam kawasan sekolah.

Seorang guru datang memasuki kelas dan mengetuk rontan nye beberapa kali.

"SENYAP SEMUA" Marah guru tersebut.
Satu kelas senyap.

"Hari ni kita ade pelajar baru yang akan masuk kelas ni. Oi, kamu masuk" kata guru tersebut.

"Lelaki ke? Lelaki ke? Harap2 lelaki yang masuk tu" bisik pelajar wanita kepada kawannya.

Jennie masuk ke kelas dan semua orang terpegun apabila melihat Jennie.

"Woah cantiknye dia" kata pelajar lelaki tersebut.

"Aloo ingatkan lelaki yang masuk kelas kita" kata pelajar perempuan tersebut.

"Hi, saya Jennie Kim, selamat berkenalan dengan semua orang" kata Jennie sambil menunduk.

"Kamu boleh cari tempat duduk" kata Guru tersebut.

Jennie sedang mencari tempat duduk tetiba seorang pelajar perempuan memanggil Jennie supaya duduk di sebelahnya. Jennie terus pergi duduk di sebelahnye.

"Wah cantiknye dia ni" kata hati Jennie.

"Hi nama saya Ahn Lee Sa, tapi awak boleh panggil saya Lisa" kata pelajar perempuan tersebut.

"Ah ye, saya Jennie selamat berkenalan"  balas Jennie.

Lisa hanya senyum. Semasa pada waktu rehat, Lisa mengajak Jennie makan bersama di cafeteria sekolah. Jennie lalu mengikut Lisa. Sepanjang dia berjalan dengan Lisa, ramai melihat mereka berdua dan puji mereka cantik macam ratu di sekolah. Sampai di cafeteria, Lisa mula mendekati meja yang dipenuhi dengan pelajar perempuan yang cantik dan bergaya.

Gucci LoveWhere stories live. Discover now