|15. Fejezet|

525 27 2
                                    

Lassan vége a sulinak. Jövőre pedig itt az érettségi. Eddig unalmasan telnek a napjaim. Jacksonnal nem igazán tartom a kapcsolatot, Daviddel pedig azóta sem beszéltem. Talán jobb is ez így mert kell egy kis szünet. Lesz egy nyári tábor ahova megyünk Lolàval. Ez alatt az idő alatt bebizonyosodott hogy nekem ő a legjobb barátnőm. Ő az aki mindig ott állt mellettem. Na de pörgessünk a jelenbe.

Éppen évzàróra készülődök. Szokásos fekete fehér ünneplőbe virítok amit ki nem àllhatok. Na de mindegy az a lényeg hogy itt a nyár. Anya elvitt a suliba. Lemegy a szokásos ünnepség. Kiosztàsra kerül a bizonyítvány. Asszem' nem megyek haza. Mindenki dicsekszik körülöttem a jegyeivel én meg mint valami elveszett bárány elköszönök és kilépek az ajtón. Valaki nekem jön. De úgy teljes erőből.

-Nem tudsz kicsit vigyázni? - vettem fel a kiborult tàskàmat a földről.

-Ne haragudj Lisa! -Szólalt meg egy elég ismerős hang.

Felnéztem és nem hittem a szememnek. David állt előttem. Iszonyat jó illata volt és meg kell hagyni jól állt neki az a zakó. Felcsillant a szemem. És csak álltunk egymással szemben. Szótlanul. Meg törtem a csendet egy laza Sziàval majd elindultam haza. Mire beértem az ajtón anyàék reménykedve vették ki a kezemből a bizit. Eliszkoltam. Tudtam hogy jön majd a szokásos "nem tanulsz" meg "nem mehetsz sehova" duma. Milyen igazam volt. Hallgattam egy darabig de aztán beletörődtek. Vettem egy hűsítő zuhanyt ami nagyon jól esett. Egyszer csak kopogtak. A bátyám lépett be az ajtón.

-tudom hogy most utàlsz. De csak most jutottam el odáig hogy Emmàval véget vessek mindennek. Tényleg igazad volt. És ne haragudj hugi hogy nem hittem neked. Csak a szerelem elvakított. Na gyere ide-Lépett közelebb és magához szorított.

-Elszívunk egy békepipàt? Kérdeztem nevetve.

-Nanà! - vette elő a cigit a zsebéből.

A napom többi részét skypeolàssal töltöttem. Lolàval órákig szoktunk beszélni. Este elmentem még sétálni. És akkor fogtam fel hogy végre nyár van. Amit egész évbe vártam. És ez még rímel is. Na jó ez szar volt. Este betoltam egy jó nagy dobozos fagyit miközben halálra röhögtem magam a Baywatchon. Éjfél körül sikerült elaludnom.

Sziasztok! Íme az új rész. Bocsánat amiért nem hoztam részeket de elég elfoglalt vagyok mostanában. Azért remélem tetszik és megpróbàlok minél többet írni. Puszi: Nono❤️

Több mint barátság-BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora