VII. Meditati sau intalnire?

270 14 14
                                    

E.Jack pov

I-a venit o idee geniala dragului meu diriginte sa facem un an pe meditatori in care ne ajutam colegii la materiile pe care nu le pot intelege sau nu au note bune.Sunt de acord de ideea asta dar a zis ca el o sa ne aleaga pe cine meditam prin alegere la sorti. Sper doar sa nu pic cu unu din cocalari aia sper sa pic cu Liu.

SM(SlenderMan):'Bun copii am facut biletele acum am nevoie de o sapca sau o caciula' se uita la mine si oftez si ii dau caciula mea si el zambeste

SM:'Bun acum veniti pe rand sa luati biletele'

*dupa un timp*

A venit si randu-l meu sa aleg asa ca ma ridic si merg la dirigu' si bag mana in caciula apucand un bilet si merg inapoi in banca uitandu-ma sa vad pe cine am primit. Imediat cum vad numele lui Liu incep sa zambesc pana la urechi. In sfarsit nu voi mai fi batut de ceilalti colegi in afara orelor.Astept terminarea orei asteia care e si ultima ca sa merg cu Liu la el. Deabea astept sa pot pretece timp cu el.

***dupa ore***

In sfarsit! Am scapat de inchisoarea asta si pot sa petrec timp cu Liu acum.
Il astept pe Liu in fata porti scolii si ma gandesc la cu ce materie ar trebui sa incepem. Ma gandesc sa il ajut cu franceza,chimia si geografia. Sper ca totul sa fie bine.

Cineva imi pune mainile la ochii si inghit in sec crezand ca e alt cocalar care imi va face viata un chin.

Liu:'Ghici cine este' aud o soapta in ureche si tremur usor.

Eu:'L..Liu' soptesc si simt un sarut pe gat si cum isi i-a mainile de pe ochii mei.

Ma intorc cu fata spre el si il i-au in brate ascunzandu-mi fata rosie in pieptul lui. Simt cum ma strange in brate si ma mangaie pe spate linistitor. Ma simt asa bine in bratele lui e cald...si ma simt protejat.

Liu:'Pregatit sa incepem "studiul" pisoi?'

Eu:'Evident ca da. Hai sa mergem' ii zambesc dulce si il i-au de mana

Liu:'Perfect.' il vad zambind si plecam spre casa lui.

Il tin strans de mana si merg visator pana cand ma lovesc de pieptul lui in semn ca ne-am oprit si ma uit la el zambitor,ca mai apoi sa observ ca nu suntem la el acasa ci la o cafenea si ma uit confuz la el.

Liu:'E Ben cu Jeff acasa si sunt galagiosi. Asa ca e mai bine sa invatam aici' spune zambind si ii intorc zambetul intrand in cafenea dupa el.

Ne asezam la o masa unul langa altul si ne scoatem cartile. Intre timp vine un chelner ca sa ne i-a comanda. Liu isi i-a o cafea cu lapte iar eu un suc de portocale.

Eu:'Cu ce vrei sa incepem?'

Liu:'Cu un sarut' spune si ma saruta apasat.

M-am facut rosu tot dar tot ii raspund si imi pun mana pe obrazul lui,cand adanceste sarutul facandu-ma sa imi deschid gura. Ii simt limba cum imi exploreaza interiorul gurii cautandu-mi limba iar cand o gaseste incepe sa se joace cu ea. Rupem sarutul cand auzim un tusit fortat si vedem ca era chelnerul cu comanda noastra. Ne zambeste bland si ne pune comanda pe masa,eu fiind mai rau ca o rosie in obraji si pleaca.

Eu:'E...Esti nebun' mormai dar ii zambesc dulce.

Liu:'Nebun dupa tine trandafirul meu mic' ma alinta si zambeste. 'Ce spui sa ne apucam de franceza?'

Eu:'In regula'

Liu:'Dar am o conditie. De fiecare data cand raspund corect ma saruti'

Eu:'Bine'

I-am pus cateva intrebari la majoritatea răspunzând corect ceea ce a însemnat ca trebuie sa îl sărut,partea imi plăcea mai mult, când s-a inserat a trebuit să plecăm. Ne-am dus acasa la el unde am continuat cu studiul...Asta până când Lui a început să mă sărute pe gât ceea ce m-a facut sa uit tot despre invatat muscandu-mi buza ca sa nu mai gem.

Eu:'L..Lui.. a..astepta te r..rog 'ii spun balbait

Liu:'Ce este puiule?'spune oprindu-se și privindu-ma

Eu:'N..Nu sunt i..încă pregătit. Crezi ca mai poti astepta putin?' îl întreb cu o mica urma de speranță

Liu:'Evident ca da puiule. Nu vreau sa te fortez piticule' imi spune strangandu-ma în brațe.

Eu:'Mersi Lui. Te iubesc' ii spun sarutandu-i scurt obrazul și facandu-ma comod în brațele lui

Liu:'Si eu te iubesc piticanie. Învățăm maine în regulă?' spune când vede că casa obosit.

Eu:'Bine..' casc și ma fac micuț în brațele lui somnoros.

Nu stiu cum sau când am ajuns în camera lui Liu în brațele lui dormind bustean. Tot ce imi amintesc este o pereche de buze dulci pe fruntea mea și o șoaptă neînțeleasă.

VA URMA

Am postat și eu dupa 10000000 de ani. Imi pare rau ca a durat atâta sa scriu si va rog sa nu ma înjurati deoarece am tot întârziat cu next-ul. Pana dată viitoare....Take care and sweet dreams

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Creepypasta love[yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum