***E.Jack pov***
'Hm...mie cald si simt ca ma sufoc' deschid ochii si vad ca sunt sufocat de cine altcineva inafara de Liu. Incerc sa evadez din imbratisarea lui de urs dar nu reusesc. 'Cata forta are omul asta?!Eh lasa o sa mai raman ceva aici. Este cald si bine ma simt....ma simt protejat' imi spun in gand si ma asez mai binr in bratele lui adormind din nou***dupa cateva ore***
Deschid iar ochii de data asta fiind singur in camera. Ma intreb daca ce am patit ieri a fost un vis? Sau totul e realitate? Incep sa ma uit prin jur si vad ca nu e camera mea ci a altcuiva... Inseamna ca asta e camera lui Liu? Acum ca vad mai bine este foarte ordonata mai ordonata ca a lui Ben! Dar unde o fi Liu? Ma ridic din pat dar nu fac bine cati-va pasi ca o durere in zona de jos isi spune cuvantul si cad pe jos. Se pare ca daca ieri am fugit de Liu nu am bagat de seama durerea dar acum simt ca mor de durere si am mai facut si zgomot. Aud pasi care vin spre camera si pe usa intra Liu cu o fata cu parul negru si ochii la fel. De ce am crezut ca de data asta o sa fie diferit? Totul a fost doar o joaca pentru el. Si-a batut joc de mine si m-a mintit.
Liu:'E.Jack! Ce ai patit?!'il aud strigand si vine ridicandu-ma de pe jos tinandu-ma in brate dar il indepartez.El se uita ciudat si ingrijorat la mine dar nu il privesc in ochii si imi las in jos privirea.
Eu:'Mersi ca m-ai lasat sa dorm aici Liu dar trebuie sa plec acasa. Scuzati-ma ca v-am intrerupt. O sa plec acum'spun si imi i-au hanoracul pe mine si ghiozdanu si ies pe usa din camera
Liu:'E.Jack stai putin!Lasa-ma sa-ti explic!'striga si ma apuca de incheietura maini oprindu-ma din mers si ma intoarce cu fata la el ramanand uimit de lacrimile din ochii mei si ma intreaba: 'De ce plangi micutule?'
Eu:'Da-mi drumul! Doar da-mi drumul! Oricum nu-ti pasa de mine asa ca lasa-ma in pace si du-te la iubita ta!'ii strig in fata si reusesc sa imi trag mana cat timp el este in stare de soc. Aler spre usa ma incalt rapid si ma uit in spate ca sa vad. Ce sa vad? Un Liu mincinos care se saruta cu o curva! Ma uit scarbit la ei si ies pe usa trantind usa si incep sa alerg pe strada pana ajung intr-un parc cred ca o zona mai ferita de lume. Ma opresc din alergat si ma asez pe jos la umbra unui copac langa lac si imi trag piciorele la piept. [Cand sunt " personajul gandeste si cand este scrisul ingrosat vorbeste constinta]. "De ce trebuie sa sufar eu mereu? De ce viata este cruda cu mine?!"incep sa plang din cauza frustarilor pe care le am. Tata m-a violat,un vechi prieten la fel,mama deabea de mai vorbeste cu mine si acum idiotul ala mi-a frant inima. Nu mai bine nu ma nastea-m? Asa nu mai suferam. "O haide Jack stii ca el te iubeste" "Daca ma iubea nu se mai saruta cu aceea curva.. In plus se vedea ca era fericit cu ea" "Jack macar l-ai lasat sa vorbeasca? Nu ai facut-o. Plus ca esti foarte sensibil copile" "Stiu asta dar.... Nu pot sa suport gandu-l ca sunt doar o... o carpa folosita" "Jack sa stii ca nu este asa. Acum revinoti. Se pare ca cineva vrea sa vorbeasca cu tine" oftez si simt ca sunt zgaltaiat de cineva. Ma uit si il vad pe Ben care ma priveste ingrijorat. Il i-au strans in brate si incep sa plang la pieptul lui.
Ben: 'E.Jack ce ai patit?' ma intreaba incepand sa-mi mangaie spatele in incercarea de a ma calma dar nu merge. 'E.Jack calmeaza-te amice. Totul v-a fi bine'simt cu ma strange mai tare in brate. Ce am facut sa-l merit pe blondul asta ca prieten? Nu stiu dar tot il apreciez ca sta cu mine. Dupa ceva timp ma calmez din plans si ii dau drumul din brate si ma uit in spatele lui unde era Jeff dar statea in picioare.
Jeff:'Ce a facut frati-miu Eyeless?'intreaba si ma priveste fix in ochii. Parca ochii lui albastri calzi au devenit reci ca ai unui ghetar. Am inghitit in sec si m-a trecut un fior cum il priveam. Mi-am ferit privirea si am oftat. Incercam sa-mi gasesc cuvintele in asa fel sa nu isbucnesc in plans. Am tras aer in piept si am inceput sa-i explic tot cu lux de amanunte scapand si niste lacrimi dar le-am sters in timp ce povesteam. Cand am ajuns la partea cu sarutul am izbucnit in plans. Ben vazand asta m-a luat din nou in brate.
Jeff:'Eyeless te asigur eu ca Liu nu ar face asa ceva fara un motiv s-au sa fie obligat. Stiu asta pentru ca si-a inscenat pana si moartea ca sa scape de unu. Am aflat despre plan la vreo luna'il aud spunand si ii strang in pumni tricoul lui Ben. "De ce trebuie mereu eu sa sufar?... Nu mai bine dispar?" cu acest gand simt cum mi-se inchid ochii de la oboseala.
***Liu pov***
Aud soneria si merg sa vad cine este. Dar nu vreau sa-l las singur pe E.Jack dar trebuie sa raspund. Ma ridic din pat usor fara sa il trezesc pe iubitelul meu drag si ies din camera directia mea fiind usa de la intrare. Deschid usa si o vad pe curva de Jane. Ma uit scarbit la ea si ea imi ranjeste dand sa spuna ceva dar o intrerup eu rapid
Eu:'Ce vrei curvo? Iar vrei sa imi distrugi viata?'o intreb taios
Jane:'Vai dragule asa vorbesti tu cu logodnica ta?'spune in timp ce se face ca plange ca sa ma imuieze pe mine
Eu:'Jane nu mai esti logodnica mea de un an si ceva si termina cu dramatizarea ca nu ma pacalesti nici in ruptul capului.Acum spune de ce dracu ai venit aici?!'strig la ea si aud o bubuitura care vine din camera mea si dau buzna inauntru si il vad pe micutul meu pe jos. Ma reped sa il ridic si il intreb ce a patit si il i-au in brate dar ma respinge. "D-De ce a facut-o?" ma uit la el si il aud cum spune ca imi multumeste ca l-am lasat sa doarma aici dar trebuie sa plece acasa.Il vad cum isi i-a ghiozdanu si iese din camera eu dupa el. Il prind de mana si vreu sa ii explic dar raman mut la lacrimile de pe fata lui si il intreb de ce plange si el incepe sa urle.
E.J:'Da-mi drumul! Doar da-mi drumul! Oricum nu-ti pasa de mine asa ca lasa-ma in pace si du-te la iubita ta!' il aud strigand si raman perplex la cuvintele lui si profita smucindu-se din mainile mele si fugind la usa si se incalta. Ma simt tras de mana si buzele cuiva sarutandu-ma ca mai apoi sa aud usa trantindu-se. O imping pe curva de Jane si ma sterg pe limba si ma uit scarbit la ea.
Eu:'CE TE-A APUCAT FEMEIE?! IESI DIN CASA MEA IMEDIAT! NU MAI VREAU SA TE VAD VREODATA!'urlu la ea si fuge speriata pe usa. Imediat cum aud usa de la intrare inchizandu-se cad in genunchi si imi pun mainile pe fata incepand sa plang. "Ce am facut? L-am pierdut pe veci pe E.Jack...dragutul meu Jack" Simt o mana pe umarul meu si il vad pe Jeff
Jeff:'Ce s-a intamplat Liu? Si ce este cu galagia asta?'ma intreaba si se lasa pe vine langa mine.
Incep sa ii povestesc tot ce s-a intamplat. De la veniea curvei aleia pana cand m-a sarutat si am gonito. Ma trezesc cu o palma peste fata care imi face capul sa se intoarca in partea cealalta si imi pun mana la obrazul lovit.
Jeff:'Esti un idiot stiai? De ce dracu nu te duci dupa el?HA?!'stirga si ma apuca de guler incepand sa ma zguduie urland la mine
Ben:'Jeff?Liu? De ce va certati?'il aud pe Ben intreband in timp ce se freca la ochi
Jeff:'E o poveste lunga. Iti povestesc pe drum fugi si schimbate mergem sa il cautam pe Eyeless' spune si imi da drumul.
VA URMA
Stiu ca a durat ceva next-ul dar am avut niste probleme de aceea nu am postat. Oricum am uitat sa va zic la multi ani de 2017. So.... LA MULTI ANI 2017! Nu cereti next-ul ca nu vi-l dau. Si daca am greseli gramaticale scuza-ma. Pana la urmatorul capitol....Take care and sweet dreams.
CITEȘTI
Creepypasta love[yaoi]
RomanceCreepypasta inainte sa devina criminali. E o poveste de dragoste intre doi baieti, boysxboys,BL,gay,yaoi. Este interzisa homofobilor,iubitorilor de 1D si manele. Si a titanilor. Eyeless Jack- Un baiat timid si batjocorit de toti din scoala are deca...