VI. De ce eu?

254 24 0
                                    

Liu pov

*dupa doua luni*

Timp de doua luni am stat departe de puiul meu si daca mai stau mult cred ca o voi lua razna! El ma tot ignora si nu stiu ce sa fac! Cand incerc sa ma apropiu de el pleaca ignorandu-ma si merge la Ben. "Oare chiar atat de mult ma uraste acum?" Gandul asta ma intristeaza rau. Cred ca o sa il urmaresc sa vad ce a patit. Se comporta si putin ciudat.

*dupa niste ore plictisitoare*

Il urmaresc pe puiul meu pana intr-un parc unde vad ca se i-a in brate cu o fata cu par negru scurt. Nu-mi vine sa cred.... Atat am insemnat eu pentru el? O iubire trecatoare!? Strang din pumni si ma uit la ei trist si plec in fuga spre casa lacrimi cazandu-mi siroaie pe fata. "Chiar m-a uitat...." intru rapid in casa si il vad pe Jeff care era deasupra lui Ben pe canapea.

Eu:'Luati-va o camera!' strig la ei, ei tresarind si intru furtunos in camera trantind usa si inchuind-o. "De ce trebuie sa fiu eu cel care mereu greseste si pe urma sufera?" "O haide Liu. Nu mai fa atata pe victima. Nu tu ai fost mereu cel care a suferit asa ca taci!" "Acum apari si tu? Mai lasa-ma dracu si tu!" "Pff... Ce am facut de m-am ales cu un idiot ca tine nu stiu" "Daca nu iti place asa de mult de mine fa un bine si dispari!" "Magarule! Deminsionez in pula mea!" "Pentru stiinta ta EU am pula nu TU! Tu esti doar o voce enervanta din capul meu care isi bate joc de mine si ma enerveaza!" "...." "Constinta?" "...." "Bine imi pare rau. Vin-o inapoi" "...." "Te roooog. Am nevoie de tine!" "Ce am pierdut?" "Multumesc ca te-ai intors acum spune-mi ce ar trebui sa fac?" "Pai.... Incearca sa ii recastigi increderea si fa-l sa te iubeasca" "Usor de spus greu de facut" "Hai ca te descurci tu amice" "Crezi?" "Ai sanse de 1 la un milion sa te refuze. Ce se poate intampla?" "Ai dreptate. O sa incerc si o sa vad ce iese" "Asta e baiatul meu! Ugh... Am sunat ca un tata care e mandru de fiul sau" "Ma  sa stii ca a sunat dragut. Oricum mersi" "Nu ai pentru ce. Acum lasa-ma sa dorm puta bleaga!" "Da,da...."

Oftez imediat ce termin conversatia aia ciudata cu constinta mea..... Ce naiba ar trebui sa fac? Hai gandeste...... Asta e! O sa....

*a doua zi*

E prima pauza si il i-au pe Jack de mana si il trag dupa mine spre acoperis. Il tot aud cum zice sa ii dau drumul dar il ignor si continiu sa il trag dupa mine. Marai putin nervos ca nu inceteaza sa strige.

E. Jack pov

M-am oprit imediat sa mai strig sa imi dea drumul cand a marait si am inceput sa merg dupa el. "Mie frica... Daca o sa imi faca ceva? Mor de frica.... Te rog sa nu imi faci rau Liu....". Mergeam dupa el cu asta in minte, sper doar sa nu se fi suparat  ca am strigat.... Cu toate ca a fost un bou si a sarutat-o pe aia ma uitam la mainile noastre. Cu toate ca ma taraste dupa el, ma tine gentil de mana adica, nu ma strange incat sa imi faca rana dar ma strange ca si cand i-ar fi frica sa plec.... Ii strang mana intr-a mea inconstient si merg dupa el pe acoperis. Cand am iesit pe acoperis am mai mers un pic si el mi-a dat drumul la mana cand am ajuns in mijlocul acoperisului. Ma uitam la el confuz dar si un pic speriat si cand a inceput sa vorbeasca l-am ascultat fara sa zic nimic.

Liu:' Jack.... Stiu ca probabil ma urasti acum pentru ce s-a intamplat atunci dar crede-ma, tu esti singurul la care ma gandesc non-stop. Eu nu o iubesc pe aia. Te iubesc pe tine si doar pe tine. Aia e fata aleasa de tatal meu sa imi fie logodnica inainte sa moara dar cum el a murit am rupt orice legatura cu aia si am rupt si logodna. Te rog Jack.... Crede-ma si te rog iarta-ma'

Eu:'C-cum p-pot sa te c-cred? N-nu ai a-avut n-nici m-macar cu-curajul sa imi s-spui!' tip la el balbait si cu lacrimi in ochii. M-a durut. Foarte rau. 'Tu macar stii cat m-a durut!? Tipul care imi spune ca ma iubeste acum iar dupa ce ma trezesc tr vad sarutandu-te cu o curva penala!' acum chiar urlu la el nervos. Imi vine sa ii i-au fata la pumni la ce nervos sunt!

Liu: 'Crede-ma.... Stiu cum te simti Jack.... Chiar stiu. Dar vreau sa stiu un lucru si dupa te las in pace si nu te mai stresez vreodata. Tu ce simti pentru mine?' ma intreaba si vad ca este incordat rau

Ce simt eu pentru el...? Il urasc pentru ca s-a sarutat cu aia! Dar....  Il si iubesc pentru persoana care este. Il iubesc mult...

Eu:'E...eu.... Te iubesc idiotule dar te si urasc!' strig la el si il i-au in brate pe la spate plangand.

Liu: 'Si eu te iubesc Jack.... De aceea te rog. Mai da-mi o sansa si promit ca nu te voi mai rani vreodata'se intoarce cu fata la mine si imi apuca capul in palme stergandu-mi lacrimile si ramane cu o mana pe obrazul meu.

Eu:'Da.... Iti mai dau o sansa' ii spun si imi las capul in mana sa zambind usor.

Il vad zambind si se apleaca un pic sarutandu-mi fruntea si dupa nasul. Vreau sa il sarut si el ma tachineaza! Ma ridic pe varfuri si il sarut bucurandu-ma ca este aici cu mine dar inca ma enerveaza doua intrebari. De ce s-a indragostit tocmai de mine? De ce eu?

VA URMA

In sfarsit am venit si eu cu next-ul. Scuze ca mi-a luat atata si poate nu e bun de nimic asa ca imi cer scuze de pe acum... IMI PARE FOARTE RAU! Cred ca capitolul urmator o sa il fac mai....pervers. Da. O sa ii pun pe astia sa faca niho niho. Scuzati-m greselile gramaticale si pana data viitoare..... Take care and sweet dreams!

Creepypasta love[yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum