Od Johna Hammonda (Jurský Park 1)

419 30 5
                                    


1.) Doktorko Settlerová, doktore Grante, vítám Vás v Křídovém parku! 
      Ellen: Ale na cedulích je psáno: 'Jurský park.' Dokonce i na autě! *ukáže na dveře auta* 
      Hammond: To je sice pravda, ale přejmenovali jsme ho, jelikož jediný dinosaur z Jurského období v našem parku je T-Rex. 
2.) *odstrčí Lex a Timma* Nesnáším svá vnoučata! Kde je to hlídání?! 
3.) *při obnově elektřiny* 
     Ray: Půjdu ven a nahodím zpátky elektřinu. 
       *Po nějaké době* 
    Ellen: Něco se stalo, Arnold se nevrací. Půjdu já *už si bere věci* 
    Hammond: Ne! Měl bych jít já, Vy jste.. No, šak Vy víte *usměje se* 
    Ellen: A proč jste se nenabídl, když šel Ray? 
    Hammond: Vždy musí umřít černoch, aby se začalo pořádně něco dít! 
4.) Na ničem jsme nešetřili! ...Což je taky důvod, proč jsme si nemohli dovolit zámky na auta. 
5.) Grant: Po pečlivém uvážení, pane Hammonde, jsem se rozhodl, že tenhle park neschválím! 
      Hammond: Já taky ne, Grante a slibuji, že na druhém ostrově takovouhle chybu neudělám! 
6.) Já toho Iana Malcoma miluji! *obejme Iana* 
7.) Znáte právníky? Já ty darmožrouty miluji! 
8.) Na ničem jsme nešetřili! Až na našeho programátora, ale ten nic udělat nemůže, kromě napsání kódu, který nám posere celí park! 
9.) Ano, jde mi pouze o peníze, myslíte si, že bych jinak vyhazoval takové miliony pro nic za nic? Chci si namastit kapsu, ale k tomu potřebuji Vaše souhlasy o povolení parku. 
10.) Ian: Život si najde cestu. 
         Hammond: A dinosaur si najde cestu k obědu, takže se modlete, aby nás tady nenašli! 

Menší bonus:  
                   Hammond: *po neúspěchu s druhým ostrovem z druhého filmu* Slibuji, že příště budu radši klonovat mamuty. 

10 Věcí, co nikdy neuslyšíte od....Kde žijí příběhy. Začni objevovat