Kiedy dojechaliśmy do domu Al nikogo nie było, więc poszliśmy do jej pokoju, który znajdował się na górze domu. Pokój dziewczyny był urządzony w jasnych, pastelowych kolorach. Alice usiadła na łóżku a ja wzięłam jej laptopa i weszłam w YouTuba. Zapytałam się jej co chcę oglądać.
-Hmm...Horror?- Szczerze, nie lubiłam takiego typu filmów, no ale...Al rozpowiedziałam by to całej szkole i wszyscy by się ze mnie śmiali. Więc powiedziałam, że ok.
- A znasz jakiś fajny?- Spytałam.
- Mam listę tych co chcę obejrzeć. Zaraz Ci pokaże.- Odparła.
Zaraz po tym, wyciągnęła z kieszeni jeansów kawałek kartki, na której było napisane :
1. Egzorcysta
2. Shutter - widmo
3. Zejście
4. Oddział
5. Martys. Skazani na strach
6. The ring
7. Dom na przeklętym wzgórzu
8. Nieproszeni gościeDała mi tą kartkę i spytała.
-To co wybierasz?- Nie słyszałam nawet o tych horrorach, więc musiałam zdać się na Al.
- Ja się nie znam. Alice, weś ty coś wybierz! - Powiedziałam.
- To ja bym wybrała..."Egzorcysta"- No ok. Nie przejęłam się jej wyborem, ponieważ zawsze jak oglądamy coś starsznego udaję, że śpię. Więc nie miałam się czy martwić.
-Spoko to poszukaj, a ja skoczę po coś od żarcia, ok?-Mówiąc to podniosłam się z łóżka.
-Ok...-Powiedziała, ale była zajęta szukaniem filmu, więc ją zostawiłam i zeszłam na dół.
W kuchni zastałam jej brata. Siedział i coś jadł. Nie zwróciłam na niego uwagi i otworzyłam lodówkę.
- Ej mała! -Powiedział do mnie. Obejrzałam się, spojrzałam na niego dziwnym wzrokiem.
-Co?!
-Wiesz, że podobasz mi się a ja tak łatwo nie odpuszczam.-Byłam na niego wkurzona.
-Boże! Daj mi już spokój. Jesteś pojebanym bachorem.- Nie wytrzymałam, i prawie go walnęłam. Docinał mi tak od 2 czy 3 klasy gimnazjum. Był starszy o rok, no ale serio?
-Kochana, przeciesz jestem od Ciebie starszy.- Dobra, daje już temu spokój. Poszłam ma górę do Al.
Kochani! To już 3 rozdział z" I'm BrOKen". Ten rozdział pisałam trochę na szybko, więc nie zwracajcie uwagi na błędy. Miłego czytania!
CZYTASZ
I'm BrOKen
RomanceOpowieść o dziewczynie, która prowadzi spokojne i poukładane życie. Lecz z czasem wszystko się zmienia...Jej najlepsza przyjaciółka zaczyna uważać ją za wroga. Tak samo chłopak oraz...Dwie najbliższe osoby. Które uważała za wzór do naśladowania. ...