Mindegy megyek a szokásos napi körutamra munkát keresni...
Hú, nagyon fáradt vagyok. Ott egy McDonald's. Bemegyek ès látom hogy felszolgálót keresnek. Odamegyek egy jelentkezési lapért, amit kitöltök. Azt mondták, hogy felvesznek és holnap kezdhetek is. Nagyon örülök végre van egy állásom.
*Másnap délután*
Uram Isten, első nap munkahelyen. Egész nap ezen izgultam (rossz, aki rosszra gondol).
Nagyon élvezem ezt a munkát.
Egyszer csak nyílik az ajtó és bejön egy kicsit idegesítő csaj és egy higgadt fiú. Mire felismertem őket már előttem áltak és épp rendeltek volna.-Sziaa Ereen!- kiáltja Hanji.
-Szia Hanji, szia Levi. Mit kértek?
-Én egy sültkrumplit és egy sajtburgert kérek- vágta rá Levi.
-Én csak egy nagy üdítőt kérek. Köszi!
-Amúgy Eren. Mióta dolgozol itt?
-Hát... Hát ma kezdtem...- válaszoltam kicsit félénken.
Kiadtam nekik a rendelésük és elmentek.
-Sziaaa Eren! Majd a suliban talizunk!- üvöltötte végig Hanji az egész McDonald's- on.
*Másnap az iskolában*
A szünetben lejött hozzám Levi. Nagyon meglepődtem, de örültem neki.
-Szia Eren! Úgy döntöttem ma elkísérlek a munkahelyedre!- mondta elég határozottan.
-Oké...
Elindultunk ketten a mukába és egész időben, amíg dolgoztam ott ült az egyik asztalnál. Bevallom nagyon örültem neki, valahogy minden egyes pillanatban egyre aranyosabbnak találtam Levit...
Ez nem normális, hisz fiú vagyok, akkor hogy tetszhet egy másik fiú?Vajon milyen érzes lehet megcsókolni. Olyan puha ajkai lehetnek... Most így belegondolva Levi elég szexy... Meg akarom csókolni, de hisz meg alig ismerjuk egymást... És szerintem elég érdekelt lehet a lányok körében is...
Sziasztok! Ez lenne a második rèsz. Remelem tetszett. Ha tetszett akkor voteoljatok es kommenteljetek! Köszi.😁
YOU ARE READING
Iskolai szerelem (ERERI)
FanfictionÚj iskola, új munka, új szerelem. Eren élete gyökeres fordulatot vesz mindössze annyival, hogy Újoncként más helyére ült le. Mert Levi ekkor toppan be az eddig zavartalannak mondható életébe... Yaoi történet: két fiú románca. Ha nem szereted, akkor...