E..Eren...- dadogom és gyorsan botladozva odafutok hozzá, majd megfogom a lábát, felemelem és leszedem a kötélről....
-Eren! EREN!- üvöltöm kétségbeesve, de nincs válasz.
-Ne! Nem hiszem el! Ugye nem lehet?- odahajolok a mellkasához és megnézem a szívdobogását.
Megkönyebbülten sóhajtok. Dobog a szíve.
Gyorsan a telefonomhoz kapok és hívom a mentőket, majd Eren anyját.A mentők öt perc alatt kiértek és gyorsan Erenhez siettek.
Eren anyja könnyes szemmel nézte az eseményeket.
-Te a bátyja vagy?- kérdezi tőlem a mentős pasas.
-Ne..Nem.- válaszolom még mindig sokkolva az Eren által csinalt tevékenységtől.
-Akkor kije vagy?
-A.. A fiúja.
-Értem.- egy kicsit sem volt meglepettség a válaszában.
-Akkor gyere vele a kórházba!- mondta és elkezdtem követni.
Beszálltam a mentőautóba es Eren mellé ültem, majd szepen elkeztem simogatni az arcat és könnyek folytak Erenre.
Ez..az...en..konnyem? kérdezem magamtól. Természetes, hogy sírok, hisz Eren itt fekszik ájultan elöttem. De még a szüleim halálakor sem sírtam, akkor miért most?
Ennyire szeretném Erent?Megkönyebbülten rádöbbentem, hogy milyen jó szeretni valakit.
Lehet, hogy meg csak 17 éves, de amint felébred megkérem a kezét és összeköltözünk. Szeretem.
Ahogy ezen gondolkodtam beértünk a kórházba és Erent azzonal egy szobába vitték.
-Elnezest Doktor úr... Be lehet menni hozzá?- kérdezem reménykedve.
-Majd holnap fiatalúr- válaszolja és elküld.
Gyorsan szóltam Arminnak és Mikasanak, hogy mi történt, majd elmentem egy ékszerészhez.
-Jónapot!- köszönök hangosan, majd célbaveszem az eladót.
-Jónapot, egy gyűrűt szeretnék venni.
-Persze fiatalúr, máris hozok önnek párat!- válaszolja az eladó.
-Megkéri a barátnője kezét?- kérdi.
-Hát.. Mondjuk...- válaszolom. Végülis, hogy monjam el egy idegennek, hogy Eren kezét kérem meg.
Kihozott egy csomó gyűrűt, majd elkezdtem válogatni.
Végül egy egyszerű karika gyűrűnél maradtam, és egy szép bársonydoboznál.Sziasztok! Bocs hogy ilyen leson raktam fel a reszt😢
Ha tetszett votedoljatok es kommenteljetek😁
DU LIEST GERADE
Iskolai szerelem (ERERI)
FanfictionÚj iskola, új munka, új szerelem. Eren élete gyökeres fordulatot vesz mindössze annyival, hogy Újoncként más helyére ült le. Mert Levi ekkor toppan be az eddig zavartalannak mondható életébe... Yaoi történet: két fiú románca. Ha nem szereted, akkor...