Levi a pucér felsőtestemet kezte puszilgatni majd megállapodott a mellbimbómnál....
Az egyiket kezével, a másikat a nyelvével izgatni kezdi, amitől olyan hangokat adok ki, amikről soha nem is hittem volna, hogy tudok ilyent.
Másik kezével nadrágom kezdi kigombolni majd lerántja egyre szűkebb boxeremmel együtt.
Miután befejezte a mellkasomon végzett tevékenységét egyre lejjeb csúsznak ajkai, végül férfiasságomhoz ér. Végignyalja, majd bekapja.-Levih neh hagydh abbah!- nyögdécselem neki mire ő visszakúszik, ad egy csókot, majd folytatja munkáját altájamon.
Elég hamar elélvezek. Levi mellém fekszik.-Most ennyi volt...- mondja kipirosodott arccal.
-Miért, van tovább is?- kérdezem meglepődve. Nem nagyon értek ehhez.
-Van, de azt majd máskor kapod tőlem ajándékba- válaszol egy perverz vigyorral az arcán.
Beletúrok a hajába és fejemet mellkasára rakom. Beszívom édes illatát.
Olyan biztonságérzetet ad.-Levi?
Elaludt. Akartam kérdezni tőle valamit, de most már mindegy. Becsukom a szemem, majd én is aludni kezdek.
Mikor felébredek reggel, nincs melletem Levi. Vajon hol van?
-Szia drágám, látom felébredtél! Jól aludtál?- kérdezte.
-A... aha. Miért hívtál drágámnak?
-Milyen kérdés ez? Szerelmesek vagyunk, természetes, hogy becézlek. Miért, nem tetszik?- kérdezi félig felvont szemöldökkel.
-De nagyon is, csak meglepődtem...- vágom rá.
Igazán boldog vagyok. Szerencse, hogy hétvége van, így együtt tölthetünk minden egyes percet.
*Hétfő*
Kb az egész hétvégét együtt töltöttük Levivel. Nagyon élveztem, életem eddigi legjobb hétvégéje volt. Most is Levigel mentem iskolaba és szerintem így is lesz, amíg együtt vagyunk.
Ujjainkat összekulcsoltuk és úgy mentünk be az épületbe.
Mindenki furcsán nézett ránk, de Levi mérgesen visszanézett es mindenkinek elszállt a rosszindulatú gondolata.Levi bekísért a termembe. Leültem a helyemre, majd adott egy csókot és elköszönt.
-Szia Eren! Majd szünetben lejövök hozzád.
-Szia Levi!- nyomok ajkaira egy hatalmas puszit, majd elengedtem.
-Eren! Mi volt ez a jelenet??- kérdezte tőlem egyszerre Armin es Mikasa.
Mikasának nem nagyon akartam válaszolni, de Arminnak annál inkább.
-Hát... tudjátok én és Levi együtt vagyunk!- jelentettem ki nagy örömmel.
-De nem sokáig...- mormogta Mikasa.
-Hé Mikasa! Ez elég bunkó volt tőled!!- ordította le Armin a fejét.
-Szóval... mióta is?-Hát... úgy a hétvége óta...
-Ereeeen!- kiáltotta valaki a nevem.
Ezt a hangot bárhol felismerném. Hanji az.-Eren Eren- futtot oda hozzám.
-Igaz igaz?-Mi igaz?- kérdeztem vissza.
-Hogy együtt vagytok Levivel.
-Igen, de honnan tudsz róla?
-Az egesz iskola erről beszel!- vagta rá lihegve.
Neee nemszeretem a pletykákat, de mindegy. Ha Levivel vagyok ez se érdekel......
Sziasztok! Remelem tetszik a resz😍😍.😁😁 Ha tetszett voteoljatok es kommenteljetek! Koszi.💕
YOU ARE READING
Iskolai szerelem (ERERI)
FanfictionÚj iskola, új munka, új szerelem. Eren élete gyökeres fordulatot vesz mindössze annyival, hogy Újoncként más helyére ült le. Mert Levi ekkor toppan be az eddig zavartalannak mondható életébe... Yaoi történet: két fiú románca. Ha nem szereted, akkor...