První knížka a první kapitola😊doufám že se bude líbit😁😊
Když tak VOTE😜🖤🖤Ahoj jsem Terka ale většina lidí mi říkají Tery jsem pražačka a je mi 14let
Tenhle víkend mám jet na geek Kamp s mojí nejlepší kamarádkou Sašou která je hrozně hezká a vypadá sympaticky ale je to retardovaná lopata😂(a né nejsem lesba)Jenom pro info:mám tmavě hnědé rovné vlasy a štíhlou ale malou postavu /Ano ani na skříň skoro nedosáhnu😔😂/mám klidnou povahu ale když jsem se Sašou tak sranda nechybí.
To Saša je pravý opak,sice je taky hubená ale narozdíl oddemě chodí do fitka a je vysoká😐to je ale většinou i problém protože mně s tím docela i často provokuje a to je o dva měsíce mladší😡😂😂
(A teď konečně k příběhu😂)Yeah konečně den kdy jedu na geek kamp!! Vstala jsem z postele,nazula si svoje jednorožčí bačkory a vydala jsem se do koupelny kde jsem se osprchovala a provedla ranní hygienu.
V ručníků jsem přešla do pokoje a rovnou ke skříni kde jsem si na sebe vzala bílí tílko který jsem zastrčila do černých kraťasů a přes to jsem si ještě vzala červenou kostkovanou košili a ke dveřím si připravila červený conversky.
Přišla jsem k toaletnímu stolečku vedle mé postele a začala s líčením,nanesla jsem jen lehký stíny a řasenku.
Víc ještě nepotřebuju moje tvář je docela v pohodě.
Nad tím jsem se na sebe musela do zrdcadla usmát.Po chvilce zavolala Mamka abych šla na snídani. Už jsem si rovnou vzala i asi týden zabalenou tašku a šla dolů ke stolu. "Dobré ráno" přivítala mně mamka "Dobré" odpověděla jsem jí.
"Mmm co je dobrého?" zeptala jsem se když jsem cítila tu krásnou vůni která se linula z kuchyně.
"Palačinky"řekla mi Mamka s úsměvem .***
"Děkuju byli moc dobrý"pochválila jsem snídani mamce."Dík"odpověděla jen krátce."Nechceš napsat tý tví kamarádce že už pro ni pojedem?"zeptala se mamka.
"Jo jo už jdu na to"odpověděla jsem ji,vzala si mobil a šla se obouvat.T;Čs už pojedem tak si nezapomeň vyměnit ponožky ať nám nesmrdíš v autě😂 a za deset minut jsme u tebe😘
S;Heeej😂😂. OK😉
Dala jsem si mobil do kapsy a šla k autu kde už čekala Mamka i s naloženým kufrem.
***
Už máme i Sašu a za chvilku budeme tam."Jenom doufám ze tam bude Vaďák❤️"zašeptala mi zamilovaně Saša. A pak už jsme se jen tlemili dokavaď jsme nebyli na místě.
Mamka nás šla ohlásit hlavnímu vedoucímu a my jsme si zatím nanosili věci do chatičky.🖤KONEC🖤
Pište do komm jestli se líbilo nebo co bych mohla změnit😁😊a nebo dejte aspoň VOTE😜🖤😜Dík😘🖤Barča🖤
ČTEŠ
🖤AGE is just a NUMBER🖤 /POZASTAVENO/
FanfictionToto je moje první knížka takže se snad bude líbit😊 Za chybičky se omlouvám předem😄 Říkám předem ze se tam bude vyskytovat násilí,vulgarita,a intimnější chvilky😅😅 Takže pokuď ti není 15 tak nečti😐 Ale pokud jseš rebel nebo lopata tak klidně😉😂...