Ahooj jsem tu po dlouhé době s novou kapitolkou😄 o prázdninách jsem nechtěla sedět jenom na telefonu😜
Takže pohodové čtení a když tak VOTE😘🖤Už jsou to čtyři dny co jsem s Martinem a zitra mám narozky!!
Nakonec Sašu skoro nevídam,když má volný čas tak otravuje Vaďáka a v noci je taky skoro pořád pryč s nejakýma holkama z jejího oddílu.Díky tomu že jsem s Martinem tak někdy i já v noci odejdu do chatičky s youtuberama kde většinou drbeme nebo hrajeme Pravda úkol.
Hodně jsem se teď začala bavit s Kubou neboli Housem což je ten nejpozitivnější z nich☺️
Takže mně většinou povzbudí a zvedne mi náladu když musíme jít hrát vybiku😩😂"Tery?"zašeptal někdo u pootevřených dveří."No?To jseš ty Martine?"zeptala jsem se potichu nazpět a sedla si na posteli.
Dotyčný prošel okolo pohozených věcí na zemi a sedl si vedle mně."Víš že ti krajky sluší?"řekl ještě než se mi přestal dívat do očí a sjel pohledem dolů.
Až teprve teď jsem si uvědomila že jsem jen ve spodním krajkovém prádle a že ten co vedle mně sedí je Martin.
"Ty abys jednou nemyslel na něco jinýho"řekla jsem se smíchem a vlezla pod peřinu.
Martin se jen zasmál stáhnul ze mně peřinu a dal mi pusu na rameno."Tak chceš tam jít nebo ne?"řekl tázavě Martin."A dyť bude za chvíli půlnoc"řekla jsem otráveně.
"No právě. Za chvilku máš narozeniny"řekl nadšeně."Tak jo"odpověděla jsem mu jednoduše a šla se obléknout. Vzala jsem si na sebe krátký,černý,přiléhavý džíny a bílí tílko.
Když jsem se otočila tak tam už Martin nebyl."Asi už šel napřed"řekla jsem si pro sebe a nadzvedla ramena.Obula jsem se a vyšla ze dveří s tím že půjdu za nimi ale najednou mi někdo zakril oči zezadu."Martine?"řekla jsem trochu vylekaně.Dotyčný se začal hýbat a trochu do mně šťouchl abych se rozešla taky.
"Teraz čekaj tady a měj stále zatvorené oči"řekl a já poznala že to je Gogo.
Vešel do nějakých dveří které před námi zavrzali a zase je zavřel."Už je můžeš otevřít."ozvalo se z okna a já nemohla uvěřit co jsem v tu chvíli viděla.
Celá youtuberská chata byla ozdobená a na horních oknech byl zavěšený nápis ;Happy Birthday Tery.🎉
Otevřela jsem dveře kde byla tma ale po chvilce se rosvítilo a já viděla tu krásu co pro mně všichni přichystali.
Dokonce jsem si po chvilce co mi už zpívali všimla kamer schovaných za květináčema a balónkama na okně. Musela jsem se nad tím pousmát.🖤KONEC🖤
Doufám že se kapitolka po dlouhé době líbila☺️ když tak VOTE❤️🖤Barča🖤
ČTEŠ
🖤AGE is just a NUMBER🖤 /POZASTAVENO/
FanficToto je moje první knížka takže se snad bude líbit😊 Za chybičky se omlouvám předem😄 Říkám předem ze se tam bude vyskytovat násilí,vulgarita,a intimnější chvilky😅😅 Takže pokuď ti není 15 tak nečti😐 Ale pokud jseš rebel nebo lopata tak klidně😉😂...