" Ceea ce contează cu adevărat este ceea ce crezi "
"A crede "este un verb cu foarte multe înțelesuri. Poate sa însemne : - Te poți baza pe mine ! , sau poate sa însemne : - Am încredere în tine !
Defapt acest lucru cu " credința într -o persoană"e fals . Păi să vă spun o poveste . Este una destul de tragică dar are final fericit , stați calmi . Eram o fată de 16 ani , un copil nevinovat . Îmi iubeam mai mult decât orice părinții dar acestia mi -au devenit cei mai mari dusmani . Aveam încredere în ei , dar m -au trădat !
Era o dimineață destul de răcoroasă. Era aproape sfarsitul anului . Mai exact era ziua de 30 decembrie . M -am trezit cu chef de viață, Era ziua mea de nastere , făceam 16 ani , voiam sa fiu tratată ca o mica prințesă, Dar visurile si sperantele mele mi s-au distrus . Am crezut ca părinții mei vor veni cu celebrul tort , spunându -mi " La mulți ani ! " . Celebrul la mulți ani a fost înlocuit cu cele mai dure cuvinte posibile . Acum o sa va povestesc întâmplările mele trăite pe viu !
- Te -am vândut ! , spune femeia care mi -a dat viață . Un amalgam de sentimente mi se intipăresc
M-am simțit de parcă ceva din mine s -ar fi rupt . Persoanele pe care le -am iubit m -au alungat !- În jumatate de oră vine cumpărătorul tau , vreau sa fi cuminte ! Nu -mi vine sa cred femeia care mi -a dat viața s -a gandit sa-mi facă asta . Poate ca au avut un motiv întemeiat sa facă asta , stiam ca o duc destul de greu cu banii , poate a fost ca totul sa le fie mai bine ! E destul de greu sa cresti un copil , mai ales când doar un părinte lucrează . Nu mi se pare totuși cinstit de ce trebuie sa sufăr atât de mult doar eu . Se pare că a trecut timpul , acum o sa fac cunoștință cu cumpărătorul meu , îmi vine sa plâng dar mama ar spune sa ma maturizez ca viața în care trăim nu e dreaptă . E adevărat soarta m -a facut sa trăiesc o viață bună ! Nu am avut cine stie ce greutăți, ba chiar a fost invers , mama si tata s -au chinuit sa-mi dea mie tot ce e mai bun , acum trebuie sa fac un sacrificiu pentru tot ce mi -au oferit . Nu apreciezi ce ai avut până nu pierzi ! Am fost un copil nerecunoscător iar acum voi
ajunge ca si fetele din filmele pe care le -am văzut! Cristale de gheață se formeaza în ochi mei , le sterg nu vreau sa-i mai supăr , ei au suferit mai mult ca mine . Un bărbat înalt de aproape 1.85 ma trage până la o masină, le fac cu mâna părinților mei ! Mama are lacrimi în ochi si mimează " Un îmi pare rău " , tata e si el trist , dar un bărbat trebuie sa fie dur si sa nu plângă chiar si dacă unele situații îl depăsesc , adesea mereu îmi spunea asta !Intrăm în mașină iar acel bărbat îmi arată un zâmbet cat se poate de pervers . Lacrimile mele apar brusc , încerc sa le şterg repede , sperând sa nu le fii văzut, dar n -am eu norocul asta !
- Păpușă degeaba plângi , am dat bani buni pe tine , noi doi vom sta o vreme împreună! Iar acel rânjet că zâmbet nu-l mai pot numii , cu ce oare am greșit de trebuie sa trec prin asta ? Am am fost un copil cuminte , mi -am ascultat mereu părinții nu am iesit din cuvântul lor , iar cum am ajuns jucăria unui nenorocit care o sa -mi fure ce aveam cel mai important .- Văd că esti cam încordată o sa mă întorc peste 30 de minute , sa fi pregătită pentru ce v-a urma ! Omul asta ma îngrozeşte , nici nu vreau sa stiu ce vrea sa -mi facă , nu vreau să -mi pierd virginitatea !
Peste 30 de minute
Au trecut deja 30 de minute ! Văd ceasul mare care stă falnic deasupra capului meu pe peretele de un mov murdar . Din ochii mei curg şiroaie , în timp ce astept sa -mi pierd virginitatea. Panica mă lovește atunci când aud usa cum se deschide . Pe usa intră acelasi bărbat, din cate bănuiesc cred ca are în jur de 20 de ani , ceea ce ma sperie .
- Esti gata de joacă pisicut-o , daddy v -a avea grijă sa nu te doară prea tare ! Se pune deasupra mea si în scurt timp ma dezbracă. Mă simt aşa de jenată sa stau în fața unui bărbat , ma v -a folosi pentru propriile lui plăceri bolnave .
- Te rog ai milă , nu vreau sa o acum * spun eu speriată *
- Pisicuța e cumva virgină , nu -ti face griji dragă se va termina repede , ai sa vezi ca o sa te obișnuiești!
După o oră
Lacrimi fierbinți îmi acoperă chipul , a fost îngrozitor, asa de crud si de nemilos , tot corpul ma doare ! După ce si -a făcut treaba a plecat si m -a lăsat sa -i admir munca . As vrea să mă ridic , dar din păcate netrebnicul acela m-a legat fedeles de mâini, picioare si chiar si de talie . Încă sper ca e un vis şi o să mă trezesc acasă , stând în patul meu mare si pufos citind o carte . Îmi e dor chiar si de certurile fără noimă între părinții mei . Îi înțeleg ca au vrut să aibă un trai m -ai decent , dar nu credeam că o să ma sacrifice pe mine că sa facă asta ! Am început să- i urăsc , persoanele care m -au susținut în tot ce am făcut m -au trădat în cel mai cumplit mod . Se pare că acel domn , nu vrea sa ma lase în singurătatea si durerea mea .
- Ce vrei ? Stiu ca nu e bine sa mă răstesc la el , dar nu ma pot abține . Îmi vine sa plâng dar nu vreau să -i mai arăt vreo emoție, o sa ma țin tare , fiindcă în toate filmele pe care le -am văzut fata ajunge să fie ucisă dacă e neascultatoare.
- Abuzată ! Oricât de mult mă abțin ca să nu plâng în fața lui dar din păcate nu ma pot abține! - Îmi pare rău , nu trebuia să te violez , o sa încerc sa fiu mai bun ! În ochii lui se vedea ceva la care nu ma puteam gândii ca ar putea exista , vină , dezamăgire, ba chiar si frustrare , sper ca totul sa se termine cu bine , vreau sa fiu fericită, cred că s -ar putea sa ne înțelegem până la urmă!După 5 ani
Mă aflu la propria nuntă! cu lacrimi în ochi sunt condusă de tata la altar ! Dați -mi voie sa va lămuresc sunt Eliza Hemilton si azi mă căsătoresc cu cel care nu credeam că e posibil să ma îndrăgostesc! Acum cinci eram doar o fetiță inocentă , dar acum sunt o femeie în toată firea , azi o sa mă mărit cu cumpărătorul meu ! Cu părinții mei m -am împăcat au fost fericiți când au aflat că sunt bine , desi au fost puțin împotriva lui Andrew , viitorului meu soț. O văd pe mama ținând -o în brațe pe Lydia ,fetița mea de 3 luni . Tata mă dă în grija lui Andrew si mimează un " Să ai grijă de ea " . Sunt cu capul în nori , numai pot de emoții , numai aud nimic , sunt pierdută în propria lume !
- Cetațeană Eliza Hemilton , îl iei de soț pe Andrew Smith sa-ți fie alături la bine şi la greu , chiar si în caz de boală! , se aude o voce puternică.
- Da , de un milion de ori da ! Sunt asa de fericită, acum e rândul soțului meu .
- Cetățean Andrew Smith o iei de soție pe Eliza Hemilton , să-ți fie alături la bine si la greu , chiar şi în caz de boală ?
Mă uit în ochii iubitului meu , în stomacul meu sunt sute de fluturași ce dansează şi îşi fac de cap .
- Da , o iau ! Vorbele iubitului meu se aud asa de frumos în inima mea , o văd pe mama care plânge, deşi stiu ca e mândră de mine , sunt cea mai fericită femeie din lume , am cea mai frumoasă familie .
- Iubito , ai uitat ceva ! , spune şi mă sărută tandru , sufletul meu pereche .
- Vă declar oficial soț si soție ! Ne spune preotul , prea frumosul meu soț ma ia în brațe şi în spune :
- La noapte o să mai facem un copil , vreau si eu un băiat!
- Facem iubitule ! Efectiv acum am tot ce mi -am dorit ! Mai nou sunt foarte stăpână pe mine , şi nu mai las pe nimeni să ma calce în picioare1424 de cuvinte
Little_Purple_Angel
EvelinStar7 Va mulțumesc ca mi -ați mai dat timp , sper sa trec în urmatoarea rundă