Orice lucru dificil are o soluție

53 5 0
                                    

        Lacrimile sunt diamante de gheață , în adâncul sufletului.  Nimic nu este gratis în lume , ma întreb când am devenit atât de egoiști si când am devenit cele mai groaznice creaturi .

       
     Eram doar un copil , pentru mine totul era nesemnificativ niste lucruri cum ar fii banii.
Făceam parte dintr-o familie de oameni bogați,  dar pe mine nu ma interesa .  Părinții mei erau foarte niste oameni foarte buni , mereu îsi făceau timp pentru mine .

      

Într -o zi am auzit pe unul din oamenii lui tata ca ar avea de gând sa-l linseze pe  tata. Eram doar un copil nu stiam ce înseamnă acel cuvânt  .  La vârsta mea de doar 5 anișori,  Îmi puteam dea  seama ca nu era un lucru bun . Acea persoană îmi era ca un frate , ce mi-as dori sa stiu sa citesc,  as putea sa aflu care e intenția acelui om .

       Chipul lui arata ură si nesiguranță,  oare de ce acea persoană care se purta atât de frumos avea o astfel de privire. Stiu ca nu-i frumos sa tragi cu urechea la ce spun ceilalți.  S-a întâmplat sa merg sa beau un pahar ,  dar am auzit vorbe acide , asa ca de frica am stat într -un loc ascuns , unde aveam o priveliște foarte bună , dar nimeni nu ma vedea .

        Persoana care a spus ca vrea sa-mi "linseze tatăl " ,  a vorbit cu Jack,  e o persoană în care nu poți sa ai incredere ,  tata si cu el se înțeleg bine , oricum pe tata nu l-a trădat până acum . Sa stea calm o sa-i spun lui tata . Desi tata mi-a spus de multe ori ca daca aud pe cineva vorbind urât sa uit si sa trec mai departe .  Tata întotdeauna a considerat ca răzbunarea e arma prostului. 

Îmi iubesc tatăl si n-as vrea sa pățească ceva , din păcate mama n-o sa mai trăiască mult , suferă de o boală incurabilă.
       Ma duc sa o văd pe mama , mereu a avut  încredere în mine , o iubesc  foarte mult . Merg pe un coridor lung si întunecat,  de când e mama în situația totul a mers din rău în mai rău . Am ajuns în sfârsit în camera lui mami.

        Întru în încăpere,  iar pe pat o văd pe mami,  chipul ei o dată plin de viața,  acum nu mai are nicio stralucire. Ochii ei de un albastru mai deschis si mai strălucitor ca cerul , acum sunt de un gri sters . Zâmbetul lui mami s-a stins si el,  privește pierdută neștiind cine e persoană din fața ei . Boala e în faza terminala din câte am auzit , nimeni nu stie ca stiu de starea mamei , sigur că dacă o sa moară mami , tati sigur v-a spune ca doarme .

       Tata niciodată n-a fost un mincinos prea bun , desigur ca în cazul lui stii când nu spune adevarul.  Ies din camera lui mami , si apoi merg sa-i spun lui tati ce s-a întâmplat,  sper că o să ma creadă.
       Am ajuns în biroul lui tati , nu prea merg în locul asta , e puțin cam plictisitor. Toată lumea stă si muncește,  rareori se aude vreun raset din camera asta.

    Bat la usă,  si  astept sa aud ca pot sa intru , tata este un om foarte ocupat , si nu-i prea place sa fie deranjat atunci când muncește.  Aud un " Intră " , venind din biroul lui tati .

   
      Intru în birou , ma asez pe unul din scaunele din fața biroului .  Chiar si această cameră este frumos aranjată , biroul din lemn de cireș stă si tronează în mijlocul camerei .

     Tata stătea gânditor,  uitanduse la mine era ca si cum încerca sa vadă în sufletul meu . Întotdeauna a putut sa citească oamenii !  Ma întreb cum de nu si-a dat seama de vicleșugul acelui sarpe .  Privirea lui se schimba o dată cu privirea mea , cred ca e curios sa afle ce ma frământă ,  atât de tare , privirea lui acum caldă si plină de iubire mă face sa denot faptul ca o sa ma iubească întotdeauna.  Niciodată n-am putut sa stau supărată pe el prea mult timp , deseori uitam motivul supărări mele ,  totul mergea se la sine , întotdeauna tata mi-a spus ca orice problemă dificilă are o soluție .   I-am spus rapid lui tata cele întâmplate .  Chipul lui arată seriozitate , se pare ca acel cuvânt chiar însemna ceva rău . Tata mi-a spus sa nu-mi bat capul cu problemele adulților.

   
     Tata mi-a spus sa merg la somn , ca era trecut de ora mea de somn .  Tata ca de obicei m-a dus la mine în camera , si mi -a spus o poveste , adoram poveștile lui tata , întotdeauna erau hasli dar mai aveau si o morală  .  Tata , după ce s-a terminat povestea , m-a pupat pe ambi obraji , si mi-a spus " Noapte buna prințesa mea "

 
     A venit si a doua zi soarele strălucea pe cer , de afară se auzea multă zarvă , am văzut cum  Cristian , este escortat afară din palat . Pe semne , tata a ascultat de sfatul meu si l-a dat afară din conac . 
    

      
       După  ceva vreme toată lumea a uitat de tot ce s-a întâmplat si tata l-a iertat în sinea lui pe Cristian , desi nimeni nu i-a mai rostit numele.  Am aflat ca mama nu suferea de nicio boală , fusese otrăvită , din fericire medicul a spus ca Cristian l-a plătit ca sa spună ca mama suferea de acea boală , din fericire a fost salvată la timp , acum toți ne trăim viețile în liniște si pace .

   917 cuvinte

--hyraeth--

    
   

Pentru concurs Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum