Slohová práce - charakteristika
Severus Snape - The half blody prince
Severus Snape – Harry Potter – knižní postava – The half blood prince
1) vnitřní charakteristika
2) vnější charakteristika
3) shrnutí postavy Severuse Snapea
Severusova vnitřní stránka je komplikovaná. Nerad mění názory na lidi. Je příliš zbrklý a v hodnocení lidí ukvapený. Tak to bylo i u Harryho. Kvůli otci si na něj udělal špatný názor. Až Brumbál ho donutil názor změnit.
Severus je v jádru duše hodný a chápavý člověk, bohužel svým okolím nebyl již od mala chápán. Jeho matka brzy po narození zemřela a otec byl zahořklý mudla, který ho už od narození nenáviděl. Severus tedy moc nedůvěřoval lidem, nebo spíše vůbec.
Jeho srdce bylo velmi křehké a až díky Lili Evansové poznal lásku, ta mu však zlomila srdce a on se uzavřel do sebe. Stal se z něj zahořklý starý mládenec. V duši se však stále vracel na louku, kde si s mladou Lili hrávali.
Kdyby byl Severus vychováván v milující rodině, nikdy by z něj nebyl arogantní a povýšený muž. Musím však uznat, že L. Voldemort má na jeho chování velké zásluhy.
Severus byl celý život spíše tichý a nenápadný. To se však s příchodem moci Voldemorta měnilo. Severus Snape si však přece jen dokázal dobře uvědomit, co je správné a zachránil tak celý kouzelnický svět. Přesto co mu kouzelníci udělali, přesto jak jím opovrhovali, on je zachránil.
Celý svůj život se snažil dělat správná rozhodnutí, za která byl souzen. Nikdo se ho však neptal, jaké měl možnosti.
Severusovi černé oči působí na některé děsivě, mě však přijdou uklidňující. Dalo by se v nich takřka utopit. Jeho oči mají barvu hluboké a temné noci. Jeho nos je trochu nakřivo, jako následky z častých rvaček s Jamesem a Poberty. Rty má takřka nenápadné. Jeho kůže je bledá a má podobnou strukturu jako starý pergamen. Vlasy má po ramena, nechává si je rozevláté. Hodně lidí si myslí, že jsou jeho vlasy mastné, ale když se podíváte z blízka uvidíte, že se pohybují, a to mastné vlasy nedělají. Tím přicházím k závěru, že jeho vlasy jsou jen příliš lesklé. Barva jeho vlasů je onyxově černá. Podobně jako jeho oči.
Severusova postava není nějak výrazná, není vysoký ani malý. Jeho černý rozevlátý hábit mu propůjčuje děsivý vzhled. Černá v jeho šatníku jen zvýrazňuje jeho bledou kůži. Studenti mu často přezdívají „netopýr" a to právě kvůli jeho hábitu.
Severusovo tělo zdobí několik jizev z bojů a rvaček. Na levém předloktí má cejch pána zla. A to lebku a stočeného hada. Cejch připomíná tetování, dokud se nezačne hýbat.
Severuse jsem si vybrala kvůli jeho neobvyklé a komplikované povaze. Vždy jsem si vybírala záporné postavy, ze kterých se vyklubali mučedníci. A tak je to i se Severusem.
Závěr: Severus je komplikovaná osoba. Která když se pro něco rozhodne, jde si tvrdě za tím.
ČTEŠ
Myšlenkové pochody
RandomTo co bylo. Ať ve skutečnosti nebo jen v myšlenkách. Bylo to, už není.. Pravda a Lež Citáty, referáty do školy, úvahy nad světem...