2

1.1K 24 10
                                    

Vláďa naštěstí nebyl doma. Asi by se divil, koho jsem sem přivedl.

„A co teď?" zeptal jsem se. Čekal jsem, že po mně Denisa bude chtít něco hrozného, třeba s ní budu muset natáčet video podle jejího scénáře nebo mě bude nutit lízat z podlahy Vodopádovy chlupy.

„Ukaž mi, kde máte záchod, chci se vysrat," odvětila.

Zmohl jsem se jenom na to, abych ukázal, jakým směrem máme WC... tohle jsem opravdu nečekal.

„Dík. A tady máš ten kebab," řekla Denisa, podala mi už skoro studený kebab a odešla na záchod. Šel jsem si ho ohřát. Stál jsem u mikrovlnky a čekal, až se kebab ohřeje.

Najednou mi někdo sáhl rukama na ramena. Ztuhl jsem.

Věděl jsem, kdo to je a docela mě děsilo, jak moc mi byl její dotek příjemný.

Když ze mě stáhla tričko, tak jsem se nebránil. Měla trochu studivé ruce a voněla po rozkvetlé louce.

Otočil jsem se, protože jsem to už déle nemohl vydržet a to, co jsem spatřil mě úplně odrovnalo. Jestli byla Denisa za obrazovkou počítače hezká, tak takhle zblízka to byla hotová modelka.

Stáli jsme naproti sobě a hleděli jsme si do očí. Najednou se Denisa opravdu moc hezky usmála a jedním ladným pohybem ze sebe stáhla tričko.

„Chceš si sáhnout na mé cecíky?" zavrněla svůdně a mně začalo být náhle v kalhotách trochu těsno.

Mikrovlnka zapípala, ale ani jeden z nás to nevnímal. Pokud jsem teď měl na něco chuť, tak to byla Denisa.

Jednu ruku jsem jí dal na prsa a tou druhou jsem začal zpracovávat její zadek. Nebránila se, držela se mě jako poslušná čubička.

Ruku jsem ze zadku přesunul na sukni a začal jí stahovat drobounká tanga. Pomalu jsem se dostal až k její provlhlé pičce. Vylizoval jsem ji jako smyslů zbavený a ona bez rozpaků zvedla jednu nohu na stůl, abych mohl bez zábran k oběma jejím mlaskajícím dírám.

Když jsem do kundy zajel ještě dvěma prsty, začal její dlouhý orgasmus. Rychle a tvrdě jsem ji šoustal prsty.

Denise to ale už nestačilo a sykla na mě: „No tak Petře, vymrdej mě už konečně! Chci tvůj klacek!"

Na nic jsem nečekal, toužil jsem po tom také. Opřel jsem ji o stůl a narval do její prdelky můj penis.

Láska v kebabu (PéťaTV a Denisa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat