Protože jsem byl strašně nadrženej, neovládl jsem se a začal brutálně a rychle přirážet. Denisa začala vzrušeně křičet a to mě ještě víc rajcovalo. Už jsem cítil, že brzo budu a to mi dodalo další sil a já přidal z posledních sil. A už to na mě přišlo, stříkal jsem do ní proudem a jí se to hrozně líbilo, což jsem poznal díky jejím silným vzdechům.
Ani jsme si nevšimli, že tady už nejsme sami. Vláďa se mezitím vrátil z procházky s Vodopádem.
„Tak jsem tady!" křikl vesele. „Dokonce jsem i nakou - " chtěl pokračovat, když vstoupil do kuchyně. Když ale uviděl to, co se tam děje, s úlekem upustil nákupovou tašku a celý ohromený hleděl na probíhající orgie.
„Píčo, Vladimíre!" křikl jsem, abych zamaskoval své rozpaky a rychle jsem se od Denisy odtáhl. Denisa rychle sebrala ze země oblečení a celá rudá ho dala před sebe, protože byla úplně nahá.
Cítil jsem se fakt trapně. Denisa se hned rozloučila, rychle se oblékla a vydala se domů. Vláďa odešel do pokoje a odmítal se mnou mluvit.
Tu noc jsem nemohl spát. Myslel jsem na Denisu a na její rajcovní prdelku. Náhle jsem si uvědomil, že je v mikrovlnce stále ten kebab... povzdechl jsem si. Ani na kebab jsem teď neměl pomyšlení.
Už jsem to nemohl déle vydržet. Vytáhl jsem mobil a napsal Denise:
Ahoj... rád bych věděl, co to pro tebe znamenalo. Nechci, aby to skončilo jen tímhle...
Neodepisovala. Celý týden.
Začalo to se mnou být opravdu vážné. Nejedl jsem, neměl jsem náladu natáčet videa, ani cigarety mi tolik nechutnaly.
Ležel jsem na posteli a smutně sledoval strop. Někdo zazvonil. Asi pošťák, co já vím, bylo mi to celkem u prdele. Slyšel jsem Vláďovy kroky a to, jak jde ke dveřím. S někým mluvil a já mezitím stále pozoroval strop.
Slyšel jsem Vláďovy kroky, které se najednou začaly přibližovat ke dveřím mého pokoje. Bez zaklepání téměř rozrazil dveře a to, co jsem uviděl, mi vytazilo dech. Nebyl tam jen Vláďa. Vedle něj stála ona. Denisa.
ČTEŠ
Láska v kebabu (PéťaTV a Denisa)
FanfictionOna je drzá osmnáctiletá dívka. On je úspěšný a známý youtuber. Stánek s kebaby spojí jejich cesty. "Stáli jsme naproti sobě a hleděli jsme si do očí. Najednou se Denisa opravdu moc hezky usmála a jedním ladným pohybem ze sebe stáhla tričko. „Chceš...